نتایج کشتی‌گیران کشورمان در روز دوم رقابت های روسیه

رقابتهای پنج وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان در روسیه در حال برگزاری است.
تصویر نتایج کشتی‌گیران کشورمان در روز دوم رقابت های روسیه

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابتهای پنج وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان از صبح امروز در شهر اوفا روسیه آغاز شد که طی آن نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر بارتوز سولتیس از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و ازبکستان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم سبحان یاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۶ بر ۹ مغلوب استامبول ژانیبک اولو از قرقیزستان شد و باید منتظر حضورش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۶ جاشوا مورودیون از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اسلام کاراتویف از روسیه می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی موحامد گیمری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سرگئی سارگیسیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم علی اکبرپور در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ و امتیاز عالی ارسلانبک توردوبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آندری بستایف از روسیه می‌رود.

منبع: مهر

332726