فابیو کاپلو:

یوونتوس شانس اول قهرمانی است

بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا گفت: تکرار موفقیت های دوران قبلی آسان نخواهد بود. با این حال یووه شانس اول قهرمانی است.
تصویر یوونتوس شانس اول قهرمانی است

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از فوتبال ایتالیا، فابیو کاپلو اسطوره فوتبال ایتالیا مدعی شد که یوونتوس شانس اول قهرمانی در لیگ است اما معتقد است که این کار برای ماسیمیلیانو آلگری سخت خواهد بود زیرا اینتر هنوز "کیفیت" دارد. او علاوه بر این گفت که ژوزه مورینیو برای رم عالی است.

کاپلو به تغییرات زیاد در تیم های سری A اشاره کرد. آلگری به یووه بازگشت، سیمونه اینزاگی جایگزین آنتونیو کونته در اینتر شد، مورینیو سرمربی رم شد، لوچیانو اسپالتی جانشین جنارو گتوزو در ناپولی شد و مائوریزیو ساری هم اکنون سرمربی لاتزیو است.

او به روزنامه دلواسپورت گفت: تغییرات زیادی در لیگ دیدیم. در این لیگ مربی ها باید خود را نشان دهند. ژوزه مورینیو شخصیت مناسبی برای مکانی مانند رم دارد اما مشکلات کم نیستند. رفتن ژکو مرا متعجب کرد. رم باید جای خالی او را پر کند.

در بازگشت آلگری به یوونتوس او ادامه داد: یوونتوس پس از نقل و انتقالات اینتر در موقعیت خوبی فصل را شروع می کند. همه انتظارات از آلگری است و من می گویم: تکرار موفقیت های دوران قبلی آسان نخواهد بود. با این حال یووه شانس اول قهرمانی است.

میلان استفانو پیولی فصل گذشته در سری A دوم شد و کاپلو معتقد است روسونری می تواند دوباره تیم خوبی باشد.

کاپلو گفت: میلان پروژه ای در دست اجرا دارد. ژیرو یک مهاجم بین المللی است. من انتظار دارم که یک استعداد با پتانسیل عظیمی مانند رافائل لیائو خود را نشان دهد. میلان در مسیر درستی است و باید پیشرفت خود را ادامه دهد.

رقابت های لیگ ایتالیا از هفته بعد شروع خواهد شد.

منبع: ایسنا

332238