تمجید میلیتو از آقای خاص

مهاجم آرژانتینی سابق اینتر به تعریف و تمجید از مورینیو سرمربی رم پرداخت و گفت: مورینیو قدرت خود را دارد.
تصویر تمجید میلیتو از آقای خاص

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از فوتبال ایتالیا، دیه گو میلیتو مهاجم سابق اینتر معتقد است یوونتوس زیر نظر ماکس آلگری تبدیل به "رقیب بسیار سختی" خواهد شد و مواجهه با رم ژوزه مورینیو "دشوار" خواهد بود.

در فصل ۲۱-۲۰۲۰ ، نراتزوری ها اولین اسکودتوی خود را بعد از سه گانه تحت هدایت مورینیو در فصل ۱۰-۲۰۰۹ کسب کردند، اما میلیتو معتقد است که یووه از جایگاه چهارم باز خواهد گشت و برای اسکودتو در سال ۲۰۲۱-۲۲ مبارزه می کند.

میلیتو به اسپورتویک گفت: برای اینتر، یووه رقیب بسیار سختی خواهد بود.حتی بیشتر با بازگشت آلگری. من یووه را شانس اول قهرمانی می دانم و معتقد هخستم آلگری توان انجام کارهای بزرگی را دارد.

او درباره حضور مورینیو در رم نیز گفت: ژوزه یک مربی مناسب برای لیگ ایتالیا است. من فکر می کنم او حضور مطلوبی در تیم رم داشته باشد و مقابله با تیم او برای هیچ تیمی آسان نباشد. شکی ندارم که در رم او عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. او این چالش ها را دوست دارد. هواداران رم ژوزه را به خوبی می شناسند. پیروزی آسان نیست، اما باز هم تکرار می کنم: رم شبیه خود مورینیو خواهد شد. او به ایتالیا برمی گردد تا ثابت کند که هنوز خاص است و او موفق خواهد شد. مورینیو قدرت خود را دارد. به همین دلیل است که او را به یک مربی خاص تبدیل می کند. او لحظات روانی بازیکن را درک می کند و می داند چه موقع شما را در آغوش بگیرد و چه موقع شما را سرزنش کند. او همیشه از وضعیت ذهنی شما آگاه است و می داند چگونه با شما رفتار کند همه این‌ها به نفع تیم است.

در حال حاضر رقابت‌های دوستانه باشگاهی برگزار می شود و تیم های ایتالیایی خود را برای شروع فصل جدید آماده می کنند. رم نیز در هفته اول باید به دیدار فیورنتینا برود.

منبع: ایسنا

330351