دفاع فراز کمالوند از مربیگری خودش!

سرمربی تراکتور از دوران حضورش روی نیمکت سایپا به عنوان سرمربی و استقلال به عنوان مربی، دفاع کرد.
تصویر دفاع فراز کمالوند از مربیگری خودش!

به گزارش سایت خبری پرسون، فراز کمالوند سرمربی جدید تراکتور به شدت از عملکرد خودش در دوران مربیگری دفاع می کند و در این تیم تبریزی هم وعده روزهای بهتر را می دهد. حرف های تازه کمالوند را در زیر می خوانید:

*طبیعتاً شرایط با ۱۰ سال پیش خیلی فرق کرده است. نه من همان فراز ۱۰ سال پیشم و نه تراکتور همان تراکتور. من در این سال‌ها به واسطه حضورم در فوتبال تبریز و سایر تیم‌ها تجربیات فراوانی کسب کرده و مدارج مربیگری‌ام را ارتقا داده‌ام و از طرفی تراکتور نیز پیشرفت های فراوانی کرده است. در واقع من و تراکتور مکمل همدیگر هستیم، تراکتور پاره تن من است، در شرایطی به این تیم برگشته‌ام که مشکلات زیادی در این باشگاه وجود دارد اما ناامید نیستیم و با همت مدیریت محترم باشگاه در حال پیگیری حل مشکلات هستیم تا تیمی آبرومند ساخته و نتایج دلخواه پرشورها را کسب کنیم.

* در وهله اول باید از شر بدهی‌های سنگینی که به باشگاه تحمیل شده راحت شویم، ما در فاز اول باید ۵۰ میلیارد تومان از بدهی‌ها را صاف کنیم تا بتوانیم پنجره‌ نقل و انتقالات را باز کنیم که اگر این اتفاق صورت نگیرد اتفاقات خوبی نخواهد افتاد. هواداران عزیزمان باید چنین مطالبی را بدانند تا اسیر شایعات و حرف‌های منفعت‌طلبانه عده‌ای نشوند. اگر این بدهی‌ها را صاف نکنیم چطور می‌توانیم بازیکن جذب کنیم؟

*وقتی مدیریت تیمی اصولی و از روی حساب و کتاب نباشد مشکلات زیادی از جمله عدم ثبات به وجود می‌آید که نمونه‌اش را امسال در تراکتور می‌بینیم که متاسفانه مدیران قبلی باشگاه با قراردادهایی که با بازیکنان و مربیان سابق منعقد کرده‌اند چقدر بدهی انباشته به جا گذاشته‌اند که این ۵۰ میلیارد تازه مرحله اول بدهی هاست و پس از این پرونده‌های دیگری هم در فیفا است اما با این حال ناامید نیستیم و بنده و آقای نظمی برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. تازه همین قراردادهای نجومی هم درست بسته نشده و بندهایی در آنها وجود دارد که بازیکنان می‌توانند قراردادشان را حتی زمانیکه کل مبلغ قرارداد را دریافت کردند فسخ کنند.

*در مورد سایپا نظر خاصی ندارم، من در ۶ بازی ۵ امتیاز برای این تیم گرفتم؛ آن هم در شرایطی که نه تیم را من بسته بودم و نه در تیم فصل به تیم اضافه شده بودم که امکان یارگیری وجود داشته باشد. جالب است بدانید که قبل از حضور من در سایپا این تیم در ۹ مسابقه تنها دو امتیاز گرفته بود و جالب‌تر آنکه نتایج درخشان زمانی که بنده به عنوان مدیرفنی در استقلال بودم و عالی‌ترین نتایج ممکن در لیگ و آسیا بوده را نادیده می‌گیرند و سقوط تیمی که تنها شش مسابقه من به همراهش بودم را گردن من می‌اندازند.

*متاسفانه یک عده آدم مریض حرف‌هایی را می‌زنند و می‌خواهند هواداران عزیز تراکتور را مکدر کرده و نظرات آن‌ها را نسبت به من عوض کنند. کارنامه من در فوتبال تبریز مشخص است و به لطف خدا در تبریز در سخت‌ترین شرایط توانستم بهترین نتایج را بگیرم. به جز تراکتور که نتایج من در آن معلوم بوده در گسترش فولاد هم که بعدا به ماشین سازی تغییر نام داد که هیچ مربی نه قبل از من و نه بعد از من نتوانست بهتر از من نتیجه بگیرد که آمارش موجود است و یک سرچ ساده آن را تایید می‌کند. صحبتم با هواداران عزیزمان این است که اسیر جوسازی‌های عده‌ای منفعت‌طلب و تخریب‌گر نشوند که کار این‌ها ساختن حاشیه برای تراکتور است، کما اینکه این افراد ۱۲ سال پیش هم بودند که حاشیه‌ سازی می‌کردند اما این‌بار با روشی مدرن‌تر و با فضای مجازی.

منبع: خبر ورزشی

331675