نهنگ ها در هفته گذشته چه آلتکوین هایی را بیشتر انباشت کرده اند؟

شرکت تحلیل داده سانتیمنت به تازگی مشخص کرده است که نهنگ های ارزهای رمزنگاری در طول هفته گذشته مشغول انباشت کدام آلتکوین ها بوده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون، در گزارش جدیدی که این پلتفرم از شرایط بازار منتشر نموده است، از روز سوم مارس (13 اسفند)، تعداد نهنگ هایی که بیش از 100 توکن یرن فایننس (YFI) در اختیار دارند از 64 نهنگ هفته قبل به 68 مورد رسیده است.

به گزارش سانتیمنت، توکن گیمینگ انجین (ENJ) نیز این هفته مورد علاقه نهنگ ها قرار گرفته است به طوریکه 91 نهنگ بیش از 1 میلیون توکن ENJ در اختیار دارند که در مقایسه با 84 نهنگ هفته قبل افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

علاوه بر این، توکن بومی Crypto.com با نام اختصاری CRO نیز دیگر توکنی است که طی یک هفته گذشته بیش از همیشه مورد توجه نهنگ ها قرار داشته است. به گزارش سانتیمنت، در تاریخ 3 مارس (13 اسفند)، 2591 حساب بیش از 10000 توکن CRO را در خود جای داده بودند که 2.78٪ افزایش در یک هفته را نشان می دهد.

علاوه بر موارد مذکور، سه آلتکوین دیگری که نهنگ ها به انباشت آن علاقه نشان داده اند راه حل های مقیاس بندی لایه 2 Polygon (MATIC) ، پلتفرم واقعیت مجازی Decentraland (MANA) و راه حل مقیاس بندی برون زنجیره ای Raiden (RDN) هستند.

سانتیمنت اخیراً گزارش کرده است که اگرچه ممکن است جمعیت نهنگ های MATIC در حال کاهش باشد، این راهکار مقیاس بندی در کنار توکن هایی همچون ENJ ، Theta Fuel (TFUEL) و XinFin (XDC) در حال حاضر از اکثر آلتکوین های موجود در بازار به ویژه BTC عملکرد بهتری نشان داده اند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

246408