بانک صادرات در زمینه بانکداری الکترونیک به شرایط مطلوب‌تری دست خواهد یافت

قائم‌ مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تاسیس هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران موجب هم‌افزایی بیشتر بین شرکت‌های زیر مجموعه بانک شده و این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک به شرایط مطلوب‌تری دست خواهد یافت. در حال حاضر بیش از ٩٤ درصد عملیات بانکی به صورت غیرحضوری و خارج از شعبه انجام می‌شود و در آینده نزدیک تمامی خدمات بانکی از طریق گوشی موبایل انجام خواهد گرفت.
تصویر بانک صادرات در زمینه بانکداری الکترونیک به شرایط مطلوب‌تری دست خواهد یافت

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا صدیق در مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب بانک در استان چهار محال و بختیاری از ارتقای اپلیکیشن صاپ و سامانه شمس نیز خبر داد و گفت: در آینده‌ اکثر باجه‌ها در شعب برچیده خواهد شد. شیوه کسب و کار تغییر خواهد کرد و مواردی مانند مشاوره‌های مالی، مالیاتی، بیمه‌ای و هر آنچه که خواسته مردم باشد، در سطح شعب انجام خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت‌های بانک صادرات ایران در کسب سود در پایان سال ٩٩ اظهار کرد: فعالان بازار سرمایه بیشتر به ارقام صورت‌های مالی بانک توجه دارند و حتی بانک‌ های خارجی اگر بخواهند با بانک‌ها همکاری کنند، اغلب به همین گزارش‌ها توجه دارند. برخی ارقام مانند زیان انباشته ٨٥ هزار میلیارد ریالی بانک در سال‌های گذشته موجب مشکلاتی برای بانک شده بود که با تلاش همه همکاران در سال ٩٩ همه زیان پوشش داده شد، سود مناسبی تقسیم شد و در حال حاضر بانک دارای ٣٢ هزار میلیارد ریال سود انباشته است. بانک صادرات ایران ظرفیتی به مراتب بالاتر از این ارقام دارد. در واقع با یک نگاه به ترازنامه و صورت سود و زیان بانک می‌توان دریافت که موفقیت‌های فراوانی با همت و تلاش همه کارکنان بانک فراهم آمده است.

صدیق افزود: بانک صادرات ایران به این موفقیت قانع نیست و در پی افزایش سود انباشته برای افزایش سرمایه و بهبود کفایت سرمایه است که به عنوان یک شاخص در مراودات بین‌المللی بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و باید تلاش کنیم تا این میزان را به بالای ٨ و حتی ١٢ درصد برسانیم.

قائم‌ مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر لزوم افزایش منابع شعب نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: برای افزایش منابع و تحقق اهداف شعب باید نوع نگاه به گردش منابع و دایره عملیات شعبه را بهبود بخشید. در زمینه بانکداری شرکتی باید فعالیت گسترده‌تری صورت بگیرد و کار برای استفاده از ظرفیت آن فراوان است.

صدیق با بیان اینکه حدود ٥٠ درصد مردم ایران مشتری بانک صادرات ایران هستند، افزود: در بانک بیش از ٣٨ میلیون مشتری و بیش از ٥٢ میلیون حساب وجود دارد و قابلیت‌های زیادی برای کار است. انتظار می‌رود تا نیمه شهریور ماه که بانک وارد هفتادمین سال فعالیت خود می‌شود، منابع قابل توجهی جذب شود.

وی با تاکید بر آموزش و استفاده از همه ظرفیت نیروهای شعب و جانشین پروری، تنوع محصولات بانک صادرات ایران را یادآوری کرد و گفت: طرح طراوت بانک صادرات ایران تحول زیادی در نظام بانکی کشور ایجاد کرد. بانک صادرات ایران مشکل و کمبود محصولات بانکی ندارد و اقبال به بانک صادرات ایران بیش از گذشته است. باید تلاش کرد تسهیلات خرد از جمله تسهیلات کرونا و ازدواج برای مردم با سهولت بیشتری پرداخت شود.

صدیق با قدردانی از زحمات اسماعیل ستارپسند، مدیر شعب سابق بانک صادرات استان چهارمحال و بختیاری و سایر مدیران و همکاران این استان در بهبود مناسب شاخص‌های عملکردی بانک، برای افشین یریان در تصدی مسئولیت مدیریت شعب بانک در این استان آرزوی موفقیت کرد.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری از چهار شعبه ۲۰۵۷ میدان انقلاب شهرکرد، شعبه ۳۶۳۴ دروازه سامان، شعبه ۳۵۳۸ چالشتری و شعبه ۱۱۵۵ سامان نیز بازدید و روند خدمت‌رسانی و فعالیت این شعب را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

331315

سازمان آگهی های پرسون