رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

جولان کرونا در آذربایجان‌غربی/ 257 هزار و 985 نفر واکسن کرونا دریافت کردند

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از بستری بیش از 700 بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در استان خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 351 بیمار مبتلا به کرونا درمراکز درمکانی استان بستری شده‌اند.
تصویر جولان کرونا در آذربایجان‌غربی/ 257 هزار و 985 نفر واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی احمد آقاپور در گفت‌ وگو با خبرنگار پرسون از بستری شدن 725 بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در استان خبر داد و اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 351 بیمار مبتلا به کرونا درمراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع 725 بیماربستری شده مبتلا به سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان تعداد 152 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و 24 نفر از این تعداد به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند که این آمار نشان‌دهند افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

آقاپور یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته تعداد هفت هزار و 661 نفر در استان آذربایجان‌غربی واکس کرونا دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای واکسیناسیون برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون تعداد 257 هزار و 985 نفر در استان وکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

324786