جشنواره فیلم «پاک‌کن» فراخوان داد

جشنواره آنلاین فیلم کوتاه «پاک‌کن» سومین دوره را با همکاری تنی چند از هنرمندان و صاحب‌نظران حوزه‌های زیستی با محوریت «دوباره زندگی» به دبیری محمد سجادیان برگزار می‌کند.
تصویر جشنواره فیلم «پاک‌کن» فراخوان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، جشنواره آنلاین فیلم کوتاه «پاک‌کن» با محوریت «دوباره زندگی» برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه بخش «مستند»، «داستانی» و «پویانمایی» با موضوعات مرتبط حوزه‌های زیستی از قبیل بحران‌ها، فناوری‌ها، محیط‌زیست، ژنتیک، اقتصادی، حقوقی،‌ دام و طیور، انسانی، گیاهی، بهداشت و سلامت و بخش ویژه «کرونا» با هدف ایجاد انگیزه در فیلمسازان در برخورد با معضلات زیست‌محیطی و ارایه راهکارهای مناسب و برقراری ارتباط مستقیم و بی‌واسطه میان فیلمساز و تماشاگر و همچنین مشارکت مستقیم تماشاگران در داوری آثار برگزار می‌شود.

بدین‌وسیله از فیلمسازان دغدغه‌مند در حوزه‌های محیط زیست و بحران‌های حاکم بر آن دعوت به عمل می‌شود تا با حضور در این جشنواره، ضمن استفاده از فرصت پخش آنلاین و داوری عمومی و تخصصی، رقابتی با دیگر فیلمسازان در بستر وب داشته باشند.

ثبت‌نام و ارسال آثار علاقه‌مندان از تاریخ یک شهریورماه تا یک آذرماه ۱۴۰۰ و با مراجعه به وب‌گاه جشنواره آنلاین فیلم‌کوتاه «پاک‌کن» به نشانی www.erisff.com امکان‏‌پذیر است.

محمد سجادیان دبیر جشنواره در یادداشتی در این باره نوشته است: «باتوجه به پاندمی ویروس کرونا در جهان و ایجاد شرایط جدید در سبک زندگی آحاد مردم، شاهد تغییرات گسترده‌‌ای بوده‌ایم. از این رو این تغییرات مختص سبک زندگی نبوده و در همه زمینه‌های زیستی نیازمند بازنگری مجدد است.

به همین منظور جشنواره آنلاین فیلم کوتاه «پاک‌کن» در نظر دارد سومین دوره را با محوریت «دوباره زندگی» برگزار نماید. زیرا فیلمسازان کوتاه دغدغه‌مند برای زیست مردم عزیز ایران همیشه سعی بر ایجاد نگرشی نوین کرده‌اند.

تیم برگزار کننده جشنواره از فیلمسازانی که می‌توانند در این شرایط، سبک جدیدی از زندگی را تعریف نمایند دعوت به عمل می‌آورد تا با ارسال آثار خود در موضوعات مطرح شده «دوباره زندگی» را معنا بخشند.»

330941

مطالب مرتبط