مدیر کل کانون:

فرهنگ عاشورایی به کودکان و نوجوانان لرستانی معرفی می شود

مدیرکل کانون لرستان گفت: نهضت حسینی (ع) و کودکان کربلا و فرهنگ عاشورایی را با استفاده از واسطه های تربیتی مانند: کتاب خوانی، نقاشی، پرده خوانی، قصه گویی، نمایش، شعر و داستان می توان به خوبی به کودکان و نوجوانان معرفی کرد.
تصویر فرهنگ عاشورایی به کودکان و نوجوانان لرستانی معرفی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، محمد جواد محمدی مدیر کل کانون لرستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری لرستان طی برگزاری چند جلسه برنامه های مختلف و متنوعی را برای اجرا در ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان پیش بینی کرده است.

وی اضافه کرد: به مناسبت ایام سوگواری سالار شهدا امام حسین (ع) مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر استان با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا و در جهت حفظ سلامت کودکان و نوجوانان، با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری وادبی، به صورت مجازی پیام های عاشورایی را به کودکان ونوجوانان انتقال می دهند.

محمدی به اجرای مجازی ویژه برنامه های پادکست قصه گویی، پرده خوانی وقایع کربلا، مداحی و نوحه سرایی، اجرای سرود، نمایش عروسکی، نمایشگاه های نقاشی ، عکس، خوشنویسی، دکلمه شعرهای عاشورایی و دلنوشته اشاره کرد و عنوان داشت: برنامه ها پس از اجرا و فیلمبرداری، از طریق فضای مجازی منتشر شده و در اختیار کودکان ونوجوانان قرار می گیرند.

330907