رئیس پلیس پیشگیری تهران در حاشیه طرح رعد ۴۷؛

کوچکترین تخلف پلیس در فضای مجازی دست به دست می چرخد/ دستگیری ۵۴۸ نفر از متهمان

سرهنگ موقوفه ای گفت: در این مرحله طرح ۱۸۱ حکم قضایی اجرا و ۵۴۸ نفر متهم دستگیر شدند.
تصویر کوچکترین تخلف پلیس در فضای مجازی دست به دست می چرخد/ دستگیری ۵۴۸ نفر از متهمان

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه نمایشگاه طرح رعد ۴۷، اظهار کرد: در این طرح ۱۸۱ حکم قضایی اجرا و ۵۴۸ نفر متهم دستگیر شدند.

وی افزود: ۳۴ باند متلاشی و ۲ هزار ۷۶۸ مورد اموال کشف و ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد. مجله روانشناسی پرسون را نیز از دست ندهید.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: ۲۳ مورد محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند و ۱۳ میلیارد تومان ارزش اموال کشف شده است.

وی با بیان اینکه در بحث برخورد با خرده فروشان موادمخدر ۱۶۸ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد، عنوان کرد: در این طرح ۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در بحث مبارزه به قاچاق کالا ۱۵ قاچاقچی دستگیر و ۶ هزار و ۶۰۴ قلم کالای قاچاق کشف شد که ارزش مالی این‌ اموال ۲ میلیارد ۷۹۶ میلیارد تومان است.

سرهنگ موقوفه ای افزود: بارها دیدیم کوچکترین تخلف پلیس در فضای مجازی به صورت گسترده دست به دست می چرخد، درست است که این تخلف نباید رخ بدهد اما انتظار ما از اصحاب رسانه این است که رشادت های پلیس را پوشش دهند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: به زودی عاملان شهادت شهید طاهری دستگیر خواهند شد. انتقال متهمان به مراجع قضایی کار وسیعی هست که در حال انجام است، بر منبنای جرم تجهیزات به روز را در اختیار داریم.

ساراپیرانه

انتهای پیام/

330772