سرپرست شهرداری مهریز خبر داد؛

جذب ۱۸ میلیارد تومانی بودجه در چهارماهه امسال

سرپرست شهرداری مهریز گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۸ میلیارد تومان بودجه جذب شده و امیدواریم تا پایان سال به ۶۰ میلیارد تومان برسد.
تصویر جذب ۱۸ میلیارد تومانی بودجه در چهارماهه امسال

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سید محمدامین بیدکی یکشنبه‌شب در نخستین نشست با خبرنگاران شهرستان با تبریک روز خبرنگار و تجلیل از مقام شامخ شهیدان افزود: تاکنون برای انتخاب شهردار با ۱۶ نفر که ۱۰ نفر آنها بومی منطقه هستند گفت و گو صورت گرفته و پیگیری جدی ادامه دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری شورای اسلامی شهر در جریان این برنامه مدون، این افراد نسبت به ارسال سابقه و برنامه‌های خود برای اداره شهر در بخش‌های مختلف به شورا اقدام و ارسال کرده‌اند که به دقیق بررسی می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: سابقه و طرح و برنامه‌های افرادی که تاکنون موارد را به شورای اسلامی شهر تسلیم کرده‌اند به مرور به صورت حضوری و با حضور تمامی اعضا برای انتخاب شهرداری مناسب پیگیری و اقدام می‌شود.

بیدکی ابراز امیدواری کرد با بررسی کامل و توجه به تمام زوایا با سعه‌صدر و دقیق در پایان فردی مناسب از هر جهت برای شهرداری مهریز انتخاب و امور شهروندان و توسعه متوازن منطقه را انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر به اهمیت همکاری مردم و مسوولان در اجرای برنامه‌ها برای داشتن شهری آباد اشاره کرد و یادآور شد: برای رسیدن به اهداف و خدمت به شهروندان همه مردم و مسوولان باید خود را در کنار این شورا بدانند و همکاری و همفکری کنند.

بیدکی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر با همدلی و برنامه‌ریزی مشخص فقط به دنبال تحقق مصالح همه منطقه هستند و با شفافیت و کار دقیق و کارشناسی با بهره‌گیری از دلسوزان و نخبگان امور را پیگیری می کنند، بر همکاری همگان تاکید کرد.

وی بیان کرد: مطالبه‌گری شهروندان و حضور و فعالیت همه جانبه آنها در کنار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌ها به دلیل ظرفیت‌های خوب منطقه دارد و آماده همکاری و همراهی هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: اعضای این نهاد مردمی بدون خودرایی و نگاه محدود محلی فقط به دنبال تحقق اهداف قانونی، مصالح و منغعت عمومی مردم و شهروندان هستند و از هیج تلاش دریغ نمی‌کنند.

بیدکی به اهمیت توجه به مسایل فرهنگی در کنار امور عمرانی به عنوان اولویت شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتقای فرهنگی موجب توسعه در سایر بخش‌های اجتماعی و عمرانی است و دست همکاری به سوی تمامی دلسوزان و نخبگان دراز می‌شود.

همچنین سرپرست شهرداری مهریز با تبریک روز خبرنگار به نقش اصحاب رسانه در توسعه فراگیر شهر در ابعاد مختلف اشاره کرد و با قدردانی از همکاری و اقدامات گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۸ میلیارد تومان بودجه جذب شده و امیدواریم تا پایان سال به ۶۰ میلیارد تومان برسد که بی‌سابقه است .

عبدالرسول یزدی افزود: همکاری مردم و خبرنگاران در سال‌های گذشته با شهرداری خیلی خوب بوده است ولی پرداخت به موقع عوارض و حق و حقوق خود نسبت به این مجموعه موجب خدمات‌رسانی بهتر می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی در جریان برنامه‌ای مدون جزو اقدام‌های اصلی است که با همکاری و همیاری شهروندان پیگیری و تلاش لازم با در نظر گرفتن منافع و مصالح عمومی پیگیری می‌شود.

در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد و در پایان از فعالان رسانه مهریز با لوح و هدایایی قدردانی به عمل آمد.

ایرنا/

330399

سازمان آگهی های پرسون