‍ ‍ پیام تبریک رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار

منوچهر حبیبی با صدور پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر تبریک گفت.
تصویر ‍ ‍ پیام تبریک رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین پیامی را بدین شرح صادر کرد:

۱۷مرداد؛ سالروز عروج جاودانه شهید محمود صارمی فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر و قدردانی از تلاش های فرهیختگانی است که برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.


خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که تمام وجودشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "نون والقلم مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار به تمامی صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و فعالان عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی کهن دیار مینودری؛ از تلاش های ارزنده اصحاب نجیب رسانه به ویژه در عرصه مقابله با کرونا و انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی می نمایم.

امیدوارم مدیران محترم دستگاههای اجرایی استان بیش از پیش قدردان تلاش ها و روشنگری های فعالان عرصه ی اطلاع رسانی و نمایندگان افکار عمومی باشند و همواره با تعامل مثبت و پاسخگویی به موقع در جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صریح و شفاف کوشا باشند.

منوچهر حبیبی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین
۱۷ مرداد ۱۴۰۰

330280