نماینده مجلس در گفت ‌‌و‌گو با پرسون؛

وزرای پیشنهادی باید یک برنامه واقعی و قابل اجرا ارائه کنند

یک نماینده مجلس گفت: وزرای احتمالی، شرایط را بسنجند و بعد وارد عرصه شوند. اگر توانایی ندارند، در این مرحله سخت و حساس مسئولیت نپذیرند.
تصویر وزرای پیشنهادی باید یک برنامه واقعی و قابل اجرا ارائه کنند

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، بیان کرد: وزرای پیشنهادی دولت باید یک برنامه قابل پایش داشته باشند. در شرایطی فعلی موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت و مشکل مردم سیاسی و اجتماعی نیست؛ وزیر احتمالی باید یک روش مشخص بدون کپی برداری برای رفع مشکلات ارائه کند.

یوسفی تصریح کرد: در حال حاضر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد؛ وزرا باید برای شرایط حساس فعلی و مشکلاتی که وجود دارد یک برنامه مشخص ارائه کنند و کارنامه قابل قبولی داشته باشند و دست افراد سودجو و کسانی که به دنبال تعارض منافع هستنند را کوتاه کنند و ثبات در تصمیم گیری داشته باشند.

وی افزود: حل مشکلات کشور با شعار امکان پذیر نیست. وزرایی که معرفی می‌شوند، باید به معنای واقعی حرف برای گفتن داشته باشند و آن را اجرا کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ادامه داد: گله مردم از شرایط اقتصادیی کشور و این تنگنای معیشتی به حق است. آنها با وجود مشکلات برای حفظ منافع ملی در انتخابات مشارکت کردند و اکنون نوبت مسئولین است که وظیفه خود را انجام دهند. وزرا، شرایط را بسنجند و بعد وارد عرصه شوند. اگر توانایی ندارند، در این مرحله سخت و حساس مسئولیت نپذیرند.

وی بیان کرد: بررسی کارنامه رئیسی در مسئولیت‌های قبلی نشان می‌دهد، وی امید را به مردم و جامعه تزریق است؛ البته این به معنای عدم وجود مشکل در دستگاه قضایی در دوران مسئولیت رئیسی نیست. اما معدل قابل قبولی از عملکرد وی وجود دارد.

یوسفی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی مشکلات کشور قابل رفع است و باید منتظر ماند و دید دولت رئیسی در اجرا چه اقداماتی را انجام می‌دهد.

330208