خبرنگاران، نماد راستین تعهد آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خبرنگاران و فعالان رسانه ای را نماد راستین تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری دانست.
تصویر خبرنگاران، نماد راستین تعهد آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، فخرالدین رضایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا، نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار دارای محدودیت است اما بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برنامه‌های مختلفی را در طول این هفته اجرا خواهد کرد.

وی غبارویی مزار مطهر شهید رسانه استان شهید عبدیانی و شهدای گمنام، دیدار تعدادی از خبرنگاران استان با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری مسابقه خاطره نویسی اصحاب رسانه را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

رضایی افزود: از دیگر برنامه‌های روز خبرنگار در استان، برگزاری نشست تجلیل از خبرنگاران، بروز رسانی چند تابلوی تبلیغاتی با موضوع روز خبرنگار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بازدید از دفتر دو رسانه در مرکز استان، انجام ویزیت پزشک و آزمایشات پزشکی رایگان در درمانگاه امام جعفرصادق (ع) سپاه فتح و برگزاری مسابقه تیراندازی از مهمترین اقدامات بسیج رسانه برای بزرگداشت روز خبرنگار خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلفی برای تجلیل از خبرنگاران برگزار می‌شود و مسابقه تیراندازی و میدان تیر خبرنگاران مرکز استان نیز در هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تمامی مجاهدانی است که در عرصه رسانه، قلم و اندیشه، جان شیرین خود را برای برافروختن چراغ آگاهی و اطلاع رسانی فدا کردند، گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای عینیت بخشی به «نون والقلم مایسطرون» شبانه روز در حال تلاش و خدمت بوده و باید قدردان این افسران جنگ نرم باشیم.

منبع:مهر

329886