قابلیت جدید واتس اپ/عکس و فیلم ها با یکبار بازدید غیب می‌شوند

امروز، واتس اپ، یک ویژگی ناپدید کننده جدید برای عکس‌ها و فیلم‌ها ارائه داد.
تصویر قابلیت جدید واتس اپ/عکس و فیلم ها با یکبار بازدید غیب می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، کاربران می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های با قابلیت «مشاهده یکبار» را از طریق این برنامه پیام رسانی ارسال کنند و گیرنده فقط یک بار آن را مشاهده می‌کند. بهترین مقالات سرگرگ کننده در مجله سرگرمی پرسون در دسترس قرار دارد. مطالب فانتزی و سرگرمی سایت و مجله پرسون را از دست ندهید.

به گزارش جی‌ای ام آرنا، واتس اپ عکس و فیلم‌هایی با قابلیت "مشاهده یک بار" دریافت می‌کند.

این ویژگی در واقع در اواخر ژوئن (اوایل تیر ماه) در حال آزمایش بود. نحوه عملکرد این گزینه بسیار شبیه به اینستاگرام است. گیرنده برای مشاهده تصویر یا فیلم باید روی دکمه "عکس" یا "ویدئو" ضربه بزند. پس از بسته شدن، دیگر ویدیو یا تصویر قابل دسترسی نخواهد بود.

سایت اینگجت خاطر نشان می‌کند که مقاله راهنمای ویژگی جدید هشدار می‌دهد که گیرندگان هنوز می‌توانند هنگام باز کردن عکس یا ویدیوی View Once عکس‌های صفحه را بگیرند (اسکرین شات) یا صفحه را ضبط کنند. علاوه بر این، واتس اپ هنگام ارسال تصویر یا ضبط تصویر، به فرستنده اطلاع نمی‌دهد.

 واتس اپ

با اضافه شدن ویژگی جدید امنیتی، حتی اگر از آن اسکرین شات بگیرید فقط صفحه سیاه خواهید داشت. برخی از برنامه‌های دیگر می‌توانند این کار را انجام دهند. مشاهده یک بار مصرف احتمالاً باید با یک تایمر نیز تنظیم شود و فقط چند ثانیه وقت دارید آن را نگاه کنید.

329334