کرونا جشنواره صدا و سیما را تعطیل کرد

رئیس ستاد جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اعلام کرد که به دلیل شرایط حاد کرونایی، جشنواره تولیدات صدا و سیما برگزار نخواهد شد.
تصویر کرونا جشنواره صدا و سیما را تعطیل کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید عباس فاطمی به عنوان رئیس ستاد جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری جشنواره تولیدات مراکز اظهار کرد: سال گذشته و به خاطر شیوع کرونا و محدودیت‌های گسترده اجتماعی، امکان برگزاری جشنواره وجود نداشت اما تلاش شد در سال جاری شاهد برگزاری جشنواره‌ای باشکوه‌ با رعایت دستورالعمل‌های کرونایی باشیم.

وی افزود: با اینکه شرایط برای این مهم مهیا بود، اما ورود کشور به پیک پنجم کرونا و رشد تصاعدی همه‌گیری کرونا دلتا و پابرجا بودن و تشدید محدودیت‌های اجتماعی، با تأکید علی دارابی معاون امور استان‌ها و بررسی میدانی شرایط، مقرر شد امسال هم جشنواره تولیدات مراکز برگزار نشود.

رئیس مرکز سیمای استان‌ها با بیان اینکه امکان برگزاری این جشنواره به صورت ۱۰۰ درصد مجازی وجود نداشت گفت: آثاری که در این جشنواره مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند و به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند، از سراسر کشور و ۳۳ مرکز استان‌اند، بنابراین لازم است صاحبان آنها و دست‌اندرکاران مراکز مختلف در کارگاه‌های جانبی و برنامه‌های تخصصی‌ و همچنین مراسم اختتامیه حضور داشته باشند اما با شرایط کنونی، امکان چنین چیزی فراهم نیست.

وی در پایان بیان کرد: در نهایت و بعد از ارزیابی همه این موضوعات، تصمیم بر این شد که جشنواره تولیدات مراکز در سال جاری هم برگزار نشود اما امیدواریم بزودی و با واکسیناسیون گسترده و پایان شرایط اضطراری، شاهد برگزاری جشنواره تولیدات مراکز بعد از دو سال وقفه باشیم.

329326