پرسون گزارش می دهد؛

بی نظمی روند واکسیناسیون خبرنگاران و معطلی چندین ساعته در مراکز +عکس و فیلم

بنابر گزارش خبرنگار میدانی پرسون، صف های طولانی واکسیناسیون، خبرنگاران و اصحاب رسانه را گله مند کرده است.
تصویر بی نظمی روند واکسیناسیون خبرنگاران و معطلی چندین ساعته در مراکز +عکس و فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، ماجرا از این قرار است که دو روز گذشته تصاویری از واکسیناسیون کرونا در باغ کتاب تهران منتشر شده که نشانگر شلوغی بیش از حد این مرکز است و با انتشار این تصاویر در رسانه ها و فضای مجازی، مکان واکسیناسیون تغییر کرد و به تمام خبرنگاران اعلام شد تا در سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

طبق گزارش خبرنگار پرسون، حال خبرنگارانی که ثبت نام کرده و پیامک برای آنها ارسال شده، به مراکز معرفی شده رجوع کردند اما اوضاع شلوغی و عدم مدیریت در این مکان ها نیز مشهود است.

در حالی که خبرنگاران از نامنظمی روند واکسیناسیون در مراکز گلایه دارند، مسئولان هرگونه بی‌توجهی به این نوبت‌ها را تکذیب می کنند.

تجمیع شدن صف واکسیناسیون خبرنگاران و شروط سنی، صف های طولانی به دنبال داشته که افراد در صف را تا 5 ساعت نیز معطل کرده است.

اگر رعایت پروتکل ها از سوی مسئولین دائم تاکید و توصیه می شود، پس به چه دلیل این تعداد افراد را مجبور به ایستادن در صف های طولانی می کنند تا مردم بیشتر در معرض ویروس کرونا قرار گیرند؟

خبرنگاران از جمله گروه هایی هستند که طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ردیف دریافت واکسن قرار گرفتند اما به دلیل فقدان برنامه ریزی و هماهنگی های لازم، عده زیادی در صف های طولانی جهت تزریق واکسن معطل شدند و هنوز شمار زیادی از خبرنگاران هم واکسن دریافت نکرده اند.

افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌ها طی روزهای گذشته نشان می‌دهد که ویروس کرونا همچنان بر انواع درمان‌ها و روش‌های مقابله با آن پیشی گرفته و هر چند روند واکسیناسیون از سرعت بالایی برخوردار است اما نتوانسته رقیب قدرتمندی در مواجهه با بیماری کووید ۱۹ باشد.

329270