کمک 4 میلیاردتومانی خیران اردبیلی به کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل کمک 4 میلیاردتومانی خیران اردبیلی به کمیته امداد
تصویر کمک 4 میلیاردتومانی خیران اردبیلی به کمیته امداد

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران اردبیلی ۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به تامین گوشت قربانی برای دستگیری از خانوار تحت حمایت در «عید سعید قربان» کمک کرده‌اند، گفت: به یاری خیران و نیکوکاران، گوشت قربانی در بین اکثر خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شده است.

او با بیان اینکه کمک‌های مردمی در عید سعید قربان امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، افزود: همواره شاهد افزایش حمایت‌های مردم نیکوکار استان اردبیل هستیم که این امر وظیفه امدادگران را در قبال فقرا بیشتر می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه خیران اردبیلی بیش از ۴۵۷ میلیون تومان به صورت نقدی کمک کرده‌اند، بیان کرد: از طریق این کمک‌ها گوشت قربانی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

دشتی به اهدای ۴۱۴ راس دام سبک و ۲۶ راس دام سنگین توسط نیکوکاران اردبیلی اشاره کرد و گفت: ارزش دام‌های اهدایی توسط خیران بیش از یک میلیارد تومان برآورد شده است.

او توزیع ۲۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی در بین مددجویان را از دیگر فعالیت‌های این نهاد در عید سعید قربان عنوان کرد و افزود: نیکوکاران حدود دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان بابت تهیه این مقدار گوشت به کمیته امداد کمک کرده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران با مراجعه به مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز به تامین گوشت قربانی خانوار تحت حمایت کمک کرده‌اند، بیان کرد: مراکز نیکوکاری نقش مضاعفی را در رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر بر عهده دارند که حسن اعتماد عمومی به این مراکز موجب شده است تا خدمات به صورت کیفی‌تر و با سرعت بیشتری در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

دشتی با اعلام اینکه در سال‌جاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمهیداتی را برای تامین گوشت قربانی خانوار تحت حمایت در نظر گرفتیم، افزود: تمامی مراحل ذبح تا توزیع گوشت قربانی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و موازین دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در همان روز عید سعید قربان در اختیار محرومان و نیازمندان استان اردبیل قرار گرفته است، بیان کرد: موظف هستیم کمک‌های مردمی را بر اساس نیت خیر نیکوکاران، در اسرع وقت به دست مستمندان و خانوار محروم جامعه برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، گفت: شماره کارت واریزی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نیز در اختیار مردم خیر استان اردبیل قرار دارد تا بتوانند به سادگی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

328605