برای دوست چه هدیه ای بخریم؟

خرید هدیه بامناسبت یا بی‌مناسبت ایده بسیار جذابی برای خوشحالی دوستانمان است. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از لوازم جانبی دیجیتال یکی از جذابترین ایده‌های خرید هدیه استفاده از این ابزار است. شاید هنگام خرید هدیه اولین سوالی که به ذهنتان خطور کند این باشد که کادو برای دوست صمیمی چی بخریم؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با ۳ ایده جذاب از بهترین و به‌روزترین گزینه‌های چک لیست هدیه برای دوستان و نزدیکان آشنا کنیم.
تصویر برای دوست چه هدیه ای بخریم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، با انتخاب یک هدیه جذاب، دوستان صمیمی‌تان را شگفت زده کنید! برای همه ما انتخاب هدیه برای کسانی که دوستشان داریم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دوستان صمیمی از جمله کسانی هستند که مانند اعضای خانواده به ما نزدیکند و خوشحالی و حال خوب آن‌ها، انرژی و حال خوب را به زندگی خودمان نیز تزریق می‌کند.

۱- ساعت هوشمند، بهترین یادگاری برای دوست صمیمی

یکی از جذابترین هدیه‌های پیشرفته و به روز برای دوستان صمیمی خرید ساعت هوشمند با توجه به بودجه و سلیقه موردنظرتان است. ساعت هوشمند یک هدیه ماندگار برای دوستی‌تان است که تا مدت‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد. این هدیه ارزشمند کاربرد بسیاری دارد. از جمله کاربردها و مزایای این ساعت جذاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایش ساعت مطابق با شهر و مبدا موردنظر

اعلان هشدارها و اعلان‌های موبایل مانند دریافت پیامک یا تماس‌های ورودی و خروجی

کورنومتر ورزشی مانند گامشمار، دویدن و ورزش کردن

سهولت در برقراری ارتباط

استفاده از آن به عنوان یک ردیاب سلامت و تناسب اندام

کارایی ساعت‌های هوشمند کاملا با یکدیگر متفاوت‌اند و انواع مختلفی دارند. ساعت هوشمند ورزشی، ساعت هوشمند اسپرت، ساعت هوشمند بچه گانه، ساعت هوشمند کالری شمار و ساعت هوشمند با قابلیت نصب برنامه از جمله ساعت‌هایی هستند که میتوانید آن‌ها را برای دوستان صمیمی‌تان خریداری کنید. این ساعت‌ها انتخلبی بی‌نظیر برای خانم‌ها و آقایان در سنین محتلف هستند. قیمت ساعت هوشمند نیز باتوجه به برند و کاربردهای آن با یکدیگر تفاوت دارند. ساعت هوشمند شیائومی، اپل واچ، ساعت هوشمند هواوی و ساعت هوشمند هایلو از جمله ساعت‌های هوشمند این روزهای بازار دیجیتال هستند.

۲- انواع هدفون‌های پیشرفته، هدیه‌ای جذاب برای دوستان صمیمی

یکی دیگر از ایده‌های کاربردی و جذاب برای خرید هدیه به دوستان صمیمی خرید هدفون‌هایی است که این روزها در بازار در انواع مختلف به فروش میرسند. هنگام خرید هدفون برای هدیه باید به نکات مهمی از جمله کیفیت پخش صدا، میزان نگهداری شارژ، ارگونومی، نوع اتصال، برند و قیمت توجه کنید. قیمت هدفون موردنظر با توجه به ویژگی‌ها و برند آن متفاوت خواهد بود. هدفون‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه دوست عزیزتان یکی از آن‌ها را به عنوان هدیه خریداری کنید. موارد زیر از جمله هدفون‌های پرفروش و پرطرفدار بازار هستند:

هدفون اسپیکر دار

هدفون بلوتوثی

هدست خلبانی

هدفون استودیویی

هدست دور گوشی

هدفون روی گوشی

هدست تو گوشی

هدفون تسکو، هدفون وایرلس باوین، هدفون شیائومی، هندزفری بلوتوثی (ایرپاد) آیفون و سامسونگ از جمله پرفروش‌ترین هدفون‌ها و هدست‌های بازار موبایل و دنیای دیجیتال هستند. هدفون و هدست‌های بلوتوثی در مدل‌های مختلف گردنی، کیس دار، ایرفون و نمونه‌های دیگر عرضه شده‌اند که هر یک برای موقعیت خاص مانند رانندگی، ورزش کردن، مکالمه و شرایط مخلتف طراحی شده‌اند. هدفون های داخل گوش(تو گوشی) هدفون‌هایی هستند که کاملا کانال داخل گوش رو پر میکنند و به جداره داخلی گوش میچسبند. این هدفون‌ها انتخابی بی‌نظیر برای ورشکاران هستند و بسیاری از هدفون های ورزشی در این دسته قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید هدیه برای یک موزیسین یا گیمر را دارید پیشنهاد می‌کنیم با خرید یک هدفون بالشتی او را شگفت‌زده کنید.

۳- اسپیکر بلوتوثی، هدیه‌ای تمام عیار برای عاشقان موسیقی و مهمانی

اگر دوست شما اهل گوش دادن به موسیقی و برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه است، لحظه‌ای درنگ نکنید و همین حالا اسپیکر بلوتوثی موردنظرتان را سفارش دهید. اسپیکرهای بلوتوثی یکی از پرطرفدارترین محصولات دیجیتالی بازار در چند سال اخیر هستند. اسپیکر بلوتوثی در اندازه‌های مختلف و کاربردهای متفاوت نیاز دوستان شما را برای موزیک مهمانی‌ها و دورهمی‌های ۳۰ تا ۴۰ نفری کاملا برطرف می‌کند.

نوع اتصال، نسخه بلوتوث، حداکثر برد بلندگو و داشتن کارت حافظه، میکروفون و داشتن ریموت کنترل از ویژگی های مهم یک اسپیکر بلوتوث خوب است که هنگام خرید اسپیکر باید به این موارد توجه کنید. از پرطرفدارترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار می‌توان به اسپیکرهای بلوتوثی jbl، تسکو، اریکو و شیائومی اشاره کرد. هریک از این برندهای مطرح مدل‌های متفاوتی از اسپیکر را به بازار عرضه کرده‌اند که می‌توان با توجه به کارایی موردنظرتان آن را خریداری کنید. مهم‌ترین نکته در خرید اسپیکر، هندزفری، ساعت هوشمند و لوازم جانبی دیجیتال خرید از یک فروشگاه مطمئن و باتجربه است. فروشگاه اینترنتی جانبی در مسیر انتخاب و خرید هدیه همراه شما خواهد بود.

خرید یک هدیه به یادماندنی برای دوستان صمیمی از فروشگاه اینترنتی جانبی

در این مطلب با معرفی ۳ مورد از بهترین محصولات دیجیتال در بازار به سوال شما پیرامون برای دوست صمیمی چه کادویی بخریم پاسخ دادیم. خرید محصولات دیجیتال از یک فروشگاه اینترنتی معتبر کمک بزرگی به شما در صرفه‌جویی زمان می‌کند.

فروشگاه جانبی، یکی از بهترین و محبوب ترین فروشندگان تجهیزات جانبی است که محصولات متنوع و باکیفیتی را به صورت آنلاین به فروش می رساند و اصالت تمامی محصولات را تضمین می کند؛ همچنین تمام محصولات این فروشگاه دارای ۷ روز مهلت تست هستند. پس از ثبت سفارش و خرید محصول، بسته خریدتان را ۳ روز بعد درب منزل تحویل خواهید گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات و انواع آن‌ها می‌توانید به سایت جانبی مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۹۷۷ تماس بگیرید.

329388