گزارش پرسون از نظارتی که در قوچان وجود ندارد؛

طرح هایی که فقط روی کاغذ می ماند

خبرنگار پرسون برای پیگیری مصوبه کاهش ساعات مجالس عروسی در ایام کرونا سری به تالارهای عروسی در شهرستان قوچان زد که با اتفاقات عجیبی مواجه شد.
تصویر طرح هایی که فقط روی کاغذ می ماند

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، چند روز گذشته خبری از جلسات ستاد کرونا در شهرستان قوچان مبنی بر کاهش ساعات مجالس عروسی در این شهرستان مخابره شد.

خبرنگار پرسون برای پیگیری این مصوبه سری به تالارهای قوچان زد تا از نزدیک شاهد رعایت دستورالعمل های اعلامی به مدیریت های تالارها شود که اما با عدم رعایت توسط تالارها مواجه شد و تعدادی از مجالس تا ساعت یک بامداد به طول کشید.

طبق آخرین آماری که شبکه بهداشت و درمان شهرستان قوچان اعلام کرده است نزدیک به ۳۵۰ شهروند قوچانی در یک هفته گذشته مبتلا به کرونا شده اند و ۵ شهروند به علت مبتلا بودن به کووید۱۹ از جمع ما رفتند و وضعیت شهرستان قرمز می باشد.

این آمار به خوبی نشان می دهد که اگر دستوالعمل ها به خوبی رعایت نشود شهرستان قوچان کماکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار می گیرد و تنها قشری که از وضعیت قرمز کرونایی ضرر خواهند کرد خود شهروندان هستند.

از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون می توان گفت که جامعه تالارداران یکی از تنها قشری بودند که به علت شیوع کووید۱۹ ضررهای بسیاری را متحمل شده اند و هم اینک که اجازه فعالیت به این قشر داده شده است باید همانند دستورالعمل ها پیش برونند وگرنه باز هم با تعطیلی تالارها در هفته های آینده مواجه خواهیم بود

328460