۸۹ درصد از بیماران کرونایی بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان بهبود یافته اند

‍ ‍رئیس شبکه بهداشت و درمان قوچان از بهبودی ۸۹ درصد از بیماران کرونایی در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان خبر داد.
تصویر ۸۹ درصد از بیماران کرونایی بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان بهبود یافته اند

به گزارش سایت خبری پرسون و به تقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قوچان، فرشید فتحی مقدم مدیر شبکه اظهارداشت: در ۵ماه ابتدای سال تاکنون ۱۹۷۱ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان بستری شده اند که حدود ۸۹ درصد از این بیماران بهبود یافته اند.

وی تاکید کرد: ظرفیت بستری بیماران کرونایی در موارد بحرانی تا ۵ بخش نیز افزایش پیدا کرد. همچنین بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت با حذف اعمال جراحی الکتیو و محدود کردن اعمال جراحی به موارد اورژانسی، سعی کردیم از حداکثرفضای موجود برای ارائه خدمت به مبتلایان به بیماران کووید ١٩ استفاده شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان افزود: با توجه به مشکل تامین اکسیژن بیماران بویژه در شرایط بحرانی، از ماهها قبل ارتقای سیستم اکسیژن رسانی با اولویت فوری در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در مرداد ماه دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان موسی بن جعفر (ع)با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خریداری و نصب گردید و باعث شد در موج پنجم کرونا بر خلاف بسیاری از شهرها در شهرستان قوچان از نظر تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی هیچ مشکل خاصی احساس نشد و توانستیم در حد توان خدمات مناسبی به بیماران ارائه دهیم.

فتحی مقدم در پایان ضمن خدا قوت و تقدیر ویژه از مدافعان سلامت، اظهارداشت: بهترین تشکر از این عزیزان، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان عزیز قوچانی است.

338476