استاندار زنجان تاکید کرد:

توانایی ورزشکاران زنجانی در رویارویی با رقبای پارالمپیکی

استاندار زنجان با بیان اینکه ورزشکاران فخرآفرین و توانمند این استان موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شده اند، گفت: آنها توان رویارویی و دستیابی به موفقیت در این بازی‌ها را دارند.
تصویر توانایی ورزشکاران زنجانی در رویارویی با رقبای پارالمپیکی

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، فتح الله حقیقی، روز یکشنبه در مراسم بدرقه، ۲ ورزشکار (رقیه شجاعی و مهدی محمدی) و ۲ مربی (فرهاد عصفوری و کمال عشق) به مسابقات پارالمپیک که صبح امروز در محوطه استانداری زنجان با حضور شماری از مسوؤلان و ورزشکاران این استان برگزار شد از بازی های پارالمپیک به عنوان یک رویداد بسیار بزرگ ورزشی یاد و ابراز امیدواری کرد این ورزشکاران و مربیان بتوانند سطح فنی و توانمندی بالای خود را به منصه ظهور بگذارند.

حقیقی افزود: امروز، شاهد عزیمت این ورزشکاران و مربیان به آخرین اردوی متصل به اعزام هستیم و متاسفانه ۲ ورزشکار دیگر زنجانی را نیز داشتیم که بنا به دلایلی از حضور در این دوره از بازی‌های پارالمپیک، انصرف دادند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال‌های آینده، تعداد بیشتری از ورزشکاران زنجان را در بازی های المپیک و پارالمپیک داشته باشیم و در واقع این توانمندی و آمادگی در آنان وجود دارد و شرایط نیز برای این کار فراهم است.

استاندار زنجان از این ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی‌‌های پارالمپیک توکیو به عنوان قهرمانان واقعی یاد کرد و گفت: این عزیزان، خواسته هایی را داشتند که قول داده شد پس از بازگشت از این بازی‌ها، برآورده سازیم.

حقیقی، برای این ورزشکاران آرزوی موفقیت و پیروزی کرد و افزود: امیدوارم کاروان تیم ملی ایران از سوی این ورزشکاران اعزامی صاحب نشان های خوشرنگ شود.

رقیه شجاعی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی، مهدی محمدی و فرهاد عصفوری به ترتیب به عنوان ورزشکار و مربی رشته دوچرخه سواری و کمال عشق نیز از مربیان رشته بسکتبال باویلچر، نفرات اعزامی به این دوره از بازی‌های پارالمپیک، هستند.

منبع: ایرنا

328143