قربانی در گفتگو با پرسون خبر داد:

آغاز واکسیناسیون 26 هزار فرهنگی و آموزگار در کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه در این طرح 2 ماهه بیش از 26 هزار و 578 نفر دو مرحله واکسن کرونا دریافت خواهند کرد، گفت: برای انجام طرح واکسیناسیون فرهنگیان و زیرمجموعه‌های آموزش و پرورش کردستان بیش از 16 مرکز در نظر گرفته شده است.
تصویر آغاز واکسیناسیون 26 هزار  فرهنگی و آموزگار در کردستان

سایت خبری پرسون ـ رشید قربانی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون در سخنانی اظهار داشت: همانطوری که وعده داده شده بود، کار واکسیناسیون فرهنگیان کشور، امروز در کردستان همزمان با دیگر استان‌ها آغاز گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: امیدواریم که این طرح با سرعت خوبی پیش برود و در کمترین زمان ممکن شاهد واکسینه شدن تمامی فرهنگیان در برابر ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش همواره تمام توان خود را برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری معطوف کرده است، افزود: اولویت نخست وزارت آموزش و پرورش این است که با اتمام واکسیناسیون فرهنگیان و آموزگاران زمینه آغاز سال تحصیلی جدید به شکل حضوری را مهیا کند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته ان‌شاالله طرح واکسینه کردن فرهنگیان استان کردستان تا پایان شهریورماه به صورت کامل به پایان برسد و تمامی همکاران هر دو مرحله واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: از فرهنگیان استان درخواست داریم که برای انجام این طرح مهم نهایت همکاری را با کادر درمان و پزشکی داشته باشند، البته باید گفت که تزریق واکسن کرونا بدان معنا نیست که تمام پروتکل‌های بهداشتی را کنار بگذاریم.

قربانی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در این طرح 2 ماهه بیش از 26 هزار و 578 نفر دو مرحله واکسن کرونا دریافت خواهند کرد، گفت: برای انجام طرح واکسیناسیون فرهنگیان و زیرمجموعه‌های آموزش و پرورش کردستان بیش از 16 مرکز در نظر گرفته شده است.

راضیه السادات عینی ـ استان کردستان

327888