رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد؛

پیاده‌ روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.
تصویر پیاده‌ روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر در کرمانشاه

به گزارش پرسون از کرمانشاه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

عباس سروری با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار کرد: عملیات مرصاد که منجر به شکست گروهک منافقین که به نمایندگی از سوی استکبار جهانی تا چهارزبر پیشروی کرده بود، اتفاق افتاد.

وی افزود: منافقان غافل از اینکه رزمندگان اسلام آماده سرکوب و نابودی این گروهک فاسد هستند، به مرزهای ایران هجوم آوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات مرصاد با حضور نیروهای بسیجی، ارتشیان، شهید والامقام صیاد شیرازی، خلبانان هوانیروز و تمامی شهدایی که از جان خود برای دفاع از کشور گذشتند، شکل گرفت.

سروری گفت: پنجم مردادماه به عنوان روز ملی کرمانشاه از سال آینده در تقویم رسمی کشور ثبت خواهد شد که افتخار بزرگی برای مردم سینه ستبر ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم در این استان بیان کرد: امروز از ساعت ۹ شب ویژه برنامه جشن عید غدیر خم در مسکن مهر شهرک دولت آباد توسط اهالی محل، هیئت امام هادی (ع) و حوزه ۹ بسیج امام جواد (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه روز عید غدیر خم در شهر کرمانشاه گفت: صبح روز پنج شنبه مراسم با شکوه پیاده‌روی خانوادگی از میدان آزادی تا میدان غدیر شهر برگزار می‌شود.

به گفته سروری در حد فاصله میدان آزادی تا میدان غدیر ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی با همکاری شهرداری، آستان قدس رضوی و هیئت‌های مذهبی شهر کرمانشاه برپا می‌شود، در این پیاده‌روی نظام اسلامی مجری سرشناس کشوری حضور پیدا کرده و علاوه بر قرائت قرآن کریم گروه‌های سرود به اجرا می‌پردازند.

وی افزود: در مراسم باشکوه پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت عید غدیر خم جوایز نفیسی از جمله ۲۰ دستگاه دوچرخه، سفر زیارتی به مشهد مقدس و هدایای دیگر برای شرکت کنندگان و ۵۰ هزار پرس غذا برای نیازمندان تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ساعت پنج بعد از ظهر روز پنجشنبه مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه مراسم عید غدیر با انعکاس کشوری توسط بنیاد فرهنگی انصار الحجّة با حضور گروه سرود و تواشیح برگزار می‌شود که در این مراسم توزیع غذا و بستنی انجام می‌شود.

سروری گفت: در تمامی برنامه‌های ذکر شده حضور خواهران و برادران کرمانشاهی میسر بوده و جشن غدیر در سطح شهرستان‌ها و دهستان‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

منبع: مهر

327059