آینده بازار مرغ نامعلوم است

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز با بیان این که بعید است قیمت مرغ کاهش یابد، گفت: توزیع مداوم مرغ منجمد در بازار در کاهش قیمت‌ها موثر است.
تصویر آینده بازار مرغ نامعلوم است

به گزارش سایت خبری پرسون، سیداصغر حسینی‌بهارانچی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: هر کیلوگرم مرغ بین ۳۶ تا ۳۷ هزار تومان به دست فروشندگان می‌رسد که این افزایش قیمت به دلیل کمبود جوجه یک‌روزه و کاهش میزان تولید مرغ در بازار است.

وی افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار مرغ، به آینده این بازار خوشبین نیستم و تقریبا وضعیت آینده بازار مرغ نامعلوم است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود در بازار مرغ، بعید است که قیمت مرغ در آینده کاهش یابد.

حسینی‌بهارانچی با اشاره به قیمت مصرف‌کننده مرغ ادامه داد: فروشندگانی که با وجدان هستند مرغ را به قیمت ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان و فروشندگانی که وجدان کمتری دارند مرغ را به قیمت ۳۹ هزار تومان و یا بیشتر در بازار می‌فروشند.

وی با اشاره به تاثیر توزیع مرغ منجمد در بازار عنوان کرد: اگر مرغ منجمد به طور مداوم در بازار توزیع شود می‌تواند روی قیمت مرغ کشتار روز تاثیرگذار باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز با اشاره به قیمت مرغ منجمد در بازار افزود: هر کیلوگرم مرغ منجمد دولتی در بازار، ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان است و قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد آزاد به طور متوسط بیش از ۳۲ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

327007