فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

عملیات مرصاد برای ایران برکات فراوانی داشت

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: عزت و سربلندی حاصل از عملیات مرصاد برای جمهوری اسلامی ایران برکات فراوانی داشت.
تصویر عملیات مرصاد برای ایران  برکات فراوانی داشت

به گزارش پرسون از کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: عزت و سربلندی حاصل از عملیات مرصاد برای جمهوری اسلامی ایران برکات فراوانی داشت.

سردار بهمن ریحانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادمان شهدای مرصاد تنگه چهارزبر برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین و شرورترین دشمن ایران در تنگه چهارزبر از بین رفت.

وی افزود: شهادت طلبی و شجاعت رزمندگان و به ویژه حضور با صلابت و گسترده نیروهای مردمی و بسیجی سبب از بین رفتن چالشی به نام منافقین شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: عزت و سربلندی حاصل از عملیات مرصاد برای جمهوری اسلامی ایران برکات فراوانی داشت.

ریحانی تصریح کرد: عملیات مرصاد به مردم نشان داد که اگر ولایتمدار بوده و بر اساس دستورات ولی فقیه عمل کنند، پیروز شده و در ساحل نجات فرود می‌آیند.

وی بهترین زمان وحدت ملت ایران را در عملیات مرصاد دانست و افزود: تمامی مردم کشور با تمام سلایق سیاسی چون منافقین را خائن به ایران می‌دانستند، برای مقابله با آن‌ها اعلام آمادگی کردند.

ریحانی تاکید کرد: مردم تا زمانی که بر اساس اعتقادات دینی، ولایتمداری، وحدت و همبستگی رفتار کنند، ملتی سربلند و پیروزی شده که آهنگ حرکت را در تمامی زمینه‌ها با سرعت می‌نوازند.

منبع : مهر

326709

مطالب مرتبط