ثریا آقایی:

امیدوارم اتفاق‌های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد

ثریا آقایی در مورد نبرد دوم خود مقابل حریف چینی گفت: قطعا بازی سختی دارم اما هدف من مشخص است.
تصویر امیدوارم اتفاق‌های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد

به گزارش سایت خبری پرسون، ثریا آقایی بانوی بدمینتون باز ایران پس از پیروزی در نخستین بازی‌اش مقابل حریفی از مالدیو گفت: من حریفم را می‌شناختم و بازی‌هایش را آنالیز کرده بودم. او و خواهرش دو نفری بازی می‌کنند و از بهترین‌های کشور خودشان هستند. امروز بازی خوبی انجام دادم، کلی انگیزه داشتم و همه تلاشم را کردم تا آنچه برایم می‌ماند کسب نخستین پیروزی در المپیک باشد.

آقایی با بیان اینکه حریف بعدی‌اش از چین است و بازی سختی را در پیش دارد گفت: او نفر اول در کشور چین است و رنکینگ هشت دنیا را در اختیار دارد. قطعا بازی سختی دارم اما هدف من مشخص است، انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش. از گروه ما یک نفر صعود می‌کند و هر اتفاقی ممکن است در ورزش بیفتد. من یک بار همین چند وقت قبل یک رویا را تجربه کردم و دلم می‌خواهد تجربه دوباره‌ای داشته باشم.

او ادامه داد: من در هیچ مسابقه‌ای برای باخت بازی نکرده‌ام. از روزی که سهمیه ام قطعی شد ژاپن، توکیو و حتی این سالن را در ذهنم تصویرسازی کردم، لحظه به لحظه‌اش را با تمام جزییات. من استرس داشتم و این طبیعی است. پنج ماه قبل پایم را جراحی کرده بودم و این اولین مسابقه جدی‌ام بود که در آن شرکت می‌کردم. گام به گام قدم بر می‌دارم و می ‌خواهم ابتدا وارد جدول اصلی شوم و سپس به مسیرم ادامه بدهم. مردم دعا کنند تا اتفاق‌های خوبی برای من بیفتد.

آقایی در واکنش به سوال خبرنگار خارجی که پرسید بدمینتون در ایران اولویتی برای ورزش کردن نیست و حالا مردم شما چه حسی دارند؟ گفت: در ایران و از وقتی که من سهمیه گرفته‌ام دختران بیشتر به این رشته علاقمند شده‌اند. من پیام‌های زیادی در فضای مجازی دریافت کرده‌ام و خیلی‌ها از من می پرسند که چطور می‌شود به سمت این رشته آمد. خوشحالم که دلیل این تغییر من بودم و امیدوارم اتفاق‌های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد.

منبع: ایسنا

326658