رامین طباطبایی:

ما از بچه‌های‌مان توقع برد نداشتیم

رییس فدراسیون بسکتبال پس از باخت تیم ملی مقابل آمریکا گفت: در نهایت ظرفیت ما همین است و باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را به بسکتبال روز دنیا نزدیک کنیم.
تصویر ما از بچه‌های‌مان توقع برد نداشتیم

به گزارش سایت خبری پرسون، رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال پس از پایان بازی با آمریکا گفت: شرایط دو تیم کاملا از نظر سطح مشخص بود. ما با تیمی بازی داشتیم که از تیم‌های قدر دنیاست. درست است که آمریکایی ها در بازی نخست به فرانسه باختند اما آنها سطح خاصی از بسکتبال را بازی می کنند.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: ما از بچه‌های‌مان توقع برد نداشتیم هر چند که آنها می‌توانستند بهتر بازی کنند و با اختلاف کمتری بازنده باشند. باید بگویم که سطح ما همین است. هدف‌گذاری ما ورود به المپیک بود. قرار نبود کار خارق‌العاده‌ای انجام بدهیم. این با ظرفیت‌های ما همخوانی ندارد. باید از این رقابت‌ها درس بگیریم و به توسعه بسکتبال‌مان در ایران کمک کنیم.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که می شد در بازی نخست عملکرد بهتری داشت هم این واکنش را نشان داد و گفت: قطعا. اگر بچه ها خودشان بودند و در آن بازی برنده می‌شدند شاید یک شرایطی به وجود می آمد تا یک تیم آسیایی در مقابل تیمی از اروپا عرض اندام کرده باشد. در نهایت ظرفیت ما همین است و باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم خودمان را به بسکتبال روز دنیا نزدیک کنیم.

رییس فدراسیون بسکتبال در پایان درباره بازی با فرانسه هم گفت: آنها پنج بازیکن شاغل در NBA دارند و تیم خوبی هستند. بچه های ما دارند با جو المپیک آشنا می شوند و مجموع این اتفاق ها برای بسکتبال ما خوب است.

منبع: ایسنا

327316