تربیت مدیران ارتباطی و کارشناسان روابط عمومی ناب رویکرد ماست

هادی زمانی رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان گفت: برای تربیت مدیران ارتباطی و کارشناسان روابط عمومی ناب چهارمین دوره DBA,Public Relation (دوره جامع DBA روابط عمومی و رسانه) با برخورداری از سرفصل های آموزشی متفاوت و به روز مبتنی بر آخرین استانداردهای جهانی روابط عمومی و رسانه و مدیریت همزمان با سمینار روابط عمومی تجاری آغاز به کار کرد.
تصویر تربیت مدیران ارتباطی و کارشناسان روابط عمومی ناب رویکرد ماست

به گزارش سایت خبری پرسون، در این دوره که اساتید مولف ، صاحب سبک و مولف تدریس خواهند نمود .شرکت کنندگان علاوه بر مباحث نظری با پیشرفته ترین و کاربردی ترین راهبردها و استراتژی های مدیریت و ارتباطات آشنا می شوند.

عضو هیات امناء خانه ارتباطات استان اصفهان و شورای راهبردی کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران که در جمع اعضای شورای استانی انجمن روابط عمومی ایران و جمعی از نخبگان روابط عمومی صحبت می کرد ادامه داد: در این دوره کاربردی و مهارت آموزی شرکت کنندگان پس از کسب توانایی و دانش لازم مدرک عالی مدیریت روابط عمومی مورد تایید و ممهمور به هولوگرام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با عنوان DBA روابط عمومی که مخفف Doctorate of Business Administration است را دریافت میکنند. این مدرک بین المللی بر روی سامانه VOHEC.IR وزارت علوم قابل استعلام بوده و دانش پذیران می توانند در دارالترجمه رسمی ضمن ترجمه ممهور به مهر قوه قضاییه و وزارت امور خارجه آن را دریافت کنند.

صاحب امتیاز فصلنامه جامعه شناسی روابط عمومی ایران مهمترین شاخص این دوره جامع و کاربردی را، توانمندسازی شرکت کنندگان در حوزه روابط عمومی، روزنامه نگاری و مدیریت نوین مطرح کرده است و نمونه بارز این موفقیت در تربیت مدیران ارتباطی، کارشناسان و مسئولان روابط عمومی ناب و خبرنگاران و روزنامه نگاران توانا را فارغ التحصیلان سه دوره گذشته این دپارتمان عنوان کرد که در عرصه های مختلف مدیریتی و ارتباطی در کشور می درخشند.

هادی زمانی مهمترین مهارت روابط عمومی را برنامه ریزی بر مبنای امکانات موجود و راهبری بر اساس ظرفیت های منابع بالفعل بدون صرف هزینه مازاد دانست و روابط عمومی را دانش صرفه جویی و بهره وری عنوان کرد.

وی سرمایه گذاری اجتماعی، یکپارچه سازی، هوشمندسازی، پس انداز فرهنگی و نشاط آفرینی را 5 رویکرد حال و آینده روابط عمومی عنوان کرد که متخصصان علوم ارتباطات با هر گرایشی باید در جهت عملیاتی سازی آنها و ایجاد سود اجتماعی حاصل از برنامه ریزی های خود را محقق سازند.

لازم به ذکر است که هادی زمانی نویسنده کتاب های روابط عمومی زندگی ، روابط عمومی اثربخش و فراگیر، کلید رسانه ها، مدیریت ناب، لطفا مدیر انگشت شکسته نباشید، مدیریت نخبگان قدرت مردم و آثار دیگر در حوزه ادبیات هستند که اخیرا کتاب یلدا از پشت عینک ارتباطات که مجموعه مقالات ارتباطی ایشان درچهار فصل است و برید؛روزنامه نگاری ایرانی را در دست انتشار دارند.

مدیرعامل خانه ارتباطات استان اصفهان فرضیه پرداز فرضیه روابط عمومی زندگی است تا جایی که معتقد است روابط عمومی یک دانش سازمانی نیست و خارج از سازمان باید به نقش های اجتماعی خود در جهت توسعه پایدار عمل کند. او همچنین سبک خبر نویسی برید به عنوان اولین سبک خبر نویسی ایرانی را با الهام از گلستان و بوستان سعدی ابداع کرده است.

لازم به ذکر است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در دوره DBA روابط عمومی می توانند با شماره ۰۹۱۳۰۹۷۱۱۵۸ یا ۳۱۳۱۲۸۰۱ با کد اصفهان تماس حاصل نمایند.

325289

مطالب مرتبط