در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت؛

مهارت‌آموز زنجانی افتخار آفرید

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از کسب دیپلم افتخار توسط مهارت‌آموز اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، در رشته لوله‌کشی و اجرای سیستم‌های گرمایشی، خبر داد.
تصویر مهارت‌آموز زنجانی افتخار آفرید

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان بیان اینکه این دیپلم افتخار توسط جمشید حسن‌لی، شرکت‌کننده زنجانی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کسب شد، افزود: این دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته‌های لوله‌کشی و اجرای سیستم‌های گرمایشی، با تعداد ۹ رقابت‌کننده از استان‌‎های زنجان، بوشهر، خراسان رضوی، اردبیل، ایلام، سمنان، یزد و کردستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات، به صورت ارتباط وبیناری با مرکز تربیت مربی و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، خاطرنشان کرد: جمشید حسن‌‌لی، مهارت‌آموز مرکز شماره پنج سهروردی خدابنده است که پس از کسب مقام اول استانی و راهیابی به مسابقات ملی مهارت، به منظور آمادگی‌های بیشتر، در اردوی آمادسازی مرکز شماره یک شهید مفتح زنجان و زیر نظر فرزاد بازرگان مربی مربوطه شرکت کرد.

منبع: ایسنا

329713