رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

بیش 189 هزار نفر در آذربایجان‌غربی واکسن کرونا دریافت کردند

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت:  از ابتدای واکسیناسیون تاکنون در استان تعداد ۱۸۹ هزار و ۸۳۳ نفر برای مقابله با ویروس کرونا واکسن تزریق کرده‌اند.
تصویر بیش 189 هزار نفر در آذربایجان‌غربی واکسن کرونا دریافت کردند

علی احمد آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون، از افزایش تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان خبر داد و اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۲۲ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۳۸۶ نفر مشکوک به کرونا و ۴۸۸ نفر مبتلا به کرونا هستند.

وی ادامه داد : از مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد ۱۵۴ در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۵ نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.


رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان از افزایش تزریق واکسن خبر داد و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، پنج هزار و ۶۳۵ نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

آقاپور اضافه کرد: از ابتدای واکسیناسیون تاکنون در استان تعداد ۱۸۹ هزار و ۸۳۳ نفر برای مقابله با ویروس کرونا واکسن تزریق کرده‌اند.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد بالای ۶۰ سال برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون با سرعت در این استان مانند سایر مناطق کشور در حال انجام است، تصریح کرد: شهروندان حائز شرایط اعلامی وزارت بهداشت پس از دریافت زمان واکسیناسیون به محل تعیین شده مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

آقاپور تاکید کرد: همه شهروندان به نوبت در صف دریافت واکسن قرار خواهند گرفت و نگرانی در این خصوص نباید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

326376