مسئولان پاسخگوی هزینه کرد اعتبارات تخصیص داده به معضل کم آبی باشند!

نماینده اردستان در مجلس: بودجه‌های خوبی در طول سالهای گذشته در لوایح بودجه و از طریق صندوق توسعه ملی درنظر گرفته شده بود که مسئولان باید پاسخگو باشند که هزینه‌کرد این اعتبارات چه شده است.
تصویر مسئولان پاسخگوی هزینه کرد اعتبارات تخصیص داده به معضل کم آبی باشند!

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی درباره مشکل کم‌آبی در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان و عدم مدیریت لازم دولت در این باره، اظهار داشت: موضوع مشکلات آب و کم‌آبی و اقدامات لازم برای اصلاح انتقال آب در دو سال گذشته به دلیل بارش‌های خوب در کشور مغفول واقع شده است، در حالی که بارها در این باره در مجلس و از سوی نمایندگان مختلف تذکرات متعددی را به مسئولان دولتی از جمله وزارت نیرو و وزارت جهاد داده شده بود.

وی افزود: متأسفانه با هر بارش باران، مشکلات مترتب کمبود آب و انتقال آب به فراموشی سپرده می‌شود، در حالی که باید با یک برنامه میان‌مدت و بلندمدت و همگرایی ملی در این باره مشکلات آب و حتی توزیع برق در کشور را حل و فصل کرد.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توانیم بپذیریم که عده‌ای در کشور از نعمت بزرگ آب بی‌بهره و یا کم‌بهره باشند، لذا وظیفه همگان است که برای رفع اساسی این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند. لذا حاکمیت، دولت و مردم بایستی با همگرایی ملی در این باره اقدامات عاجلی را انجام دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: درد کم‌آبی درد کل کشور است و مختص به یک یا دو استان نیست، زیرا در طول سالهای گذشته در این باره تذکرات متعددی داده شده و حتی بودجه‌های خوبی در طول سالهای گذشته در لوایح بودجه و از طریق صندوق توسعه ملی درنظر گرفته شده بود که مسئولان باید پاسخگو باشند که هزینه‌کرد این اعتبارات چه شده است و نمی‌توانیم بپذیریم که رفع مشکل کم‌آبی فقط بعد از بروز اعتراضات صورت گیرد.

منبع : فارس

326251