چند کلام با رئیس جمهور منتخب

با سلام و ادای احترام خدمت رئیس جمهور محترم و منتخب جناب آقای سید ابرهیم رئیسی. جناب آقای رئیس جمهور بنده بعنوان یک جوان که مانند بیشتر جوانان این سرزمین تحصیلات دانشگاهی و خدمت سربازی را سپری کرده‌ام خواستم چند کلام با شما صحبت کنم، ان‌شاءالله مورد توجه جنابعالی قرار بگیرد.
تصویر چند کلام با رئیس جمهور منتخب

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشید محمدی نوشت: جناب آقای رئیس جمهور منتخب! امیدوارم دولتمردانِ دولت شما با مردم صادق باشند و کاستی‌هایی که ممکن است در آینده به وجود بیاید را گردن تحریمها و کارشکنی‌های فلان کشور متخاصم نیاندازند و سعی کنند با پذیرش ضعف‌های خود در پی رفع آنها تلاش مضاعف کنند و خوشبختانه در دولت آتیه هر سه قوه اصلی کشور در دست یک جریان با خط فکری و عقاید همسو است و این میتواند روزنه امیدی برای منِ جوان باشد تا پس از سالها از فلان وزیر و معاون نشنوم که کارشکنی داخلی‌ها موجب ظهور کمبود‌ها است و الا هیچ کم کاری صورت نگرفته و ما لایق دریافت مدال خدمتگزاری جهادی هستیم!

آقای رئیس جمهور منتخب! سابقه روسای جمهور قبل نشان داده که آنها اندک موفقیت‌های خود را در بوق و کرنا کرده و شکست و ناکارآمدی‌ها را پای ضعف دولت‌های قبل می‌نویسند.همه میدانیم در چهار سال اخیر چه بر سر خود و کشورمان آمده، میدانیم اقتصاد و سفره مردم کوچکتر شده و میدانیم مشکلات اجتماعی افسار گسیخته‌تر از قبل خود نمایی میکنند و نارضایتی‌ها عمیق‌تر شده، اما جناب آقای رئیسی هدف از انتخاب شما رفع مشکلات فعلی است و اکنون توپ در میدان شماست و انتظار میرود مردم را با وعده وعید‌های پوچ خسته و خسته‌تر نکنید و ۸۰ میلیون ایرانی (چه آنها که به شما رای داده و چه آنهایی که رای نداده‌اند) از شما آمار صد روزه و شش ماهه و ساعت‌ها نمایش در رسانه ملی نمی‌خواهند، مردم از شما سیاسی بازی نمیخواهند که هر روز جلوی دوربین با لبخند بگویید اقتصاد کشور در دولت من ۲۰ درصد رشد داشته و تورم ۳۰ درصد کاهش یافته، ولی در واقع هیچگونه تغییری در زندگی مردم رخ ندهد و بدون تردید مردم هر آنچه را با گوشت و پوست خود لمس کنند را می‌پذیرند و دیگر به آمار‌ها باور چندانی ندارند زیرا میدانند آمار‌ها از دل دولت ساخته و پرداخته می‌شوند و دولت هرگز آمار منفی خود را به جامعه عرضه نمی‌کند.آقای رئیسی به نظر منِ جوان صادقانه‌ترین و گویا‌ترین آمار در جهت بهبود وضعیت کشور فروکش کردن اعتراضات مردمی و بالا رفتن ارزش پول ملی در مقابل دلار و سایر ارز‌های خارجی است و اگر این دو مهم رخ دهند قطعا نشان‌دهنده آن است که چرخ دنده‌های دولت شما بدرستی می‌چرخند و کارها خوب پیش می‌روند.

آقای رئیس جمهور منتخب! آنچه که در ۴ سال اخیر بر مردم و جوانان این مملکت گذشت ابر سیاهی از ناامیدی را به وجود آورده و آنچنان قیمت اجناس بالا رفته که خرید مسکن و خودرو و ازدواج برای جوانان تبدیل به رویا‌هایی دست یافتنی شده اند، آقای رئیسی بنظر شما همین کشور‌های متخاصم درباره ما چه فکر می‌کنند وقتی رصد می‌کنند که خرید خودرو در کشور با این همه غنا و ثروت بصورت قرعه کشی است و بحران آب، خوزستانِ حاصلخیز را به بیانی سوزناک و طاقت فرسا تبدیل کرده، آیا کسی از خودش پرسیده خوزستانی که می‌تواند صیفی جات و مرکبات تمام کشور را تامین کند چرا اکنون حتی برای بازار درون استانی خودش هم با مشکل روبه رو شده است؟

آقای رئیس جمهور منتخب! از شما خواهش میکنم اجازه تند روی در دولتتان را به هیچ‌کس ندهید.اجازه ندهید کسی فکر کند که ایرانِ کنونی تنها برای عده‌ای خاص است و دیگران حق زندگی در آن را ندارند، ایران حتی برای ۸۰ میلیونی که در شمال و جنوب و غرب و شرق مرز هایش جای گرفته‌اند نیست، ایران سهم تمام ایرانیان سراسر دنیاست و بهتر آن است شرایطی را مهیا کنید تا همه با هم در آبادانی این سرزمین سهیم باشیم.

آقای رئیس جمهور منتخب! این را بدانید هرکس که امروز یا فردا در کف خیابان بصورت مسالمت آمیز به وضع موجود اعتراض میکند حتما غربزده و جاسوس و وطن فروش نیست، مردم مشکل نان و رفاه و خدمات بهداشتی دارند و زمانیکه سراسر دنیا تقریبا به روز‌های آخر ایپدمی کرونا رسیده‌اند چرا ما امروز پیک پنجم و چه بسا در آینده پیک ششم را تجربه کنیم؟
آقای رئیسی باور کنید شما برای منِ جوان و خیلی از هموطنانمان آخرین امید و دلگرمی هستید، اگر شما هم نتوانید مشکلات فعلی کشور را حل کنید و بخواهید به سبک روسای جمهور پیشین مشکلات را گردن دولت‌های قبل بیندازید دیگر هیچ امیدی نمی‌ماند که بخواهیم روز‌هایمان را سپری کنیم و در صورت تکرار این وضع به این نتیجه می‌رسیم در این کشور هیچ انگیزه و راهبردی برای ایجاد رفاه و رفع مشکلات مردم وجود ندارد.

آقای رئیسی جنابعالی از روز ۱۲ مرداد دولت را از آقای روحانی تحویل میگیرید، خواهشا هر زمان جلوی تلوزیون آمدید نگویید دولت‌های قبلی، بگویید در دولت من...بگویید در دولت من...بگویید در دولت من، چون ما در طلب لمس لحظات خوش روزگار پیشِ رو هستیم نه گذشته‌ای که رفت و به ضرر همه ما تمام شد.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

منبع: آفتاب یزد

326245