عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین در گفتگو با پرسون:

دولت جدید از سعی و خطاهای گذشته درس بگیرد/ تلفیق جوانی و تجربه لازمه رسیدن به آینده‌ای درخشان

در حال حاضر در سطح مدیریتی کشور تغییر رویکرد داریم و یک دولت جدید با رویکردهای جدید روی کار خواهد آمد و دولت جدید باید از تجربیات و سعی و خطاهای گذشته استفاده کند.
تصویر دولت جدید از سعی و خطاهای گذشته درس بگیرد/ تلفیق جوانی و تجربه لازمه رسیدن به آینده‌ای درخشان

قربانعلی محبوبی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص آینده درخشان ایران در سخنان رئیسی گفت: کشور ایران یک نسل جوان دارد که آماده کار هستند. علاوه بر این طی دو سال گذشته سعی و خطاها و تجربیات مختلفی برای اداره کشور داشته‌ایم.

محبوبی ادامه داد: با این همه تجربه به این نتیجه رسیده‌ایم که باید متکی به خودمان باشیم و نگاه به ‌خارج جواب نداده است و نباید منتظر بمانیم که کدخدا برای ما کاری انجام دهد چرا که تا به حال کاری انجام نداده از این پس نیز انجام نخواهد داد. اقتصاد مقاومتی یکی از بحث‌های مهم در برنامه‌های کلان کشور بوده و باید اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح مدیریتی کشور تغییر رویکرد داریم و یک دولت جدید با رویکردهای جدید روی کار خواهد آمد و دولت جدید باید از تجربیات و سعی و خطاهای گذشته استفاده کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که می‌توانیم از پتانسیلی که داریم یعنی از نسل جوان و نسل مدیران با تجربه استفاده کنیم تا کشور را به آن درجه از تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بیان فرمودند، برسانیم.

325047