با روی کار آمدن دولت جدید:

استاندار بعدی مرکزی کیست؟

همزمان با تغییر دولت و نزدیک شدن به روی کار آمدن دولت جدید آیت الله رییسی، چند صباحی است اسامی برخی افراد در محافل سیاسی برای تصدی پست استانداری مرکزی در استان مطرح شده است.

تصویر استاندار بعدی مرکزی کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی،

استان مرکزی از جمله استان های صنعتی کشور است که به عنوان پایتخت صنعتی ایران نام گذاری شده است که متاسفانه در سال های اخیر با بی توجهی برخی مدیران، مشکلات کارگری و صنفی، تعطیلی کارخانجات و مشکلات آلودگی هوا به مشکلات اصلی آن تبدیل شده اند که مسلما رفع آن مد نظر دولت بعدی خواهد بود.

استان مرکزی به عنوان قطب صنعتی کشور که در زمینه های مختلف تولیدی رتبه های خوبی را در بخش صادرات برای کشور به ارمغان آورده باید برای توسعه اقتصادی بیش از پیش برای رفع مشکلاتش مورد توجه مسوولان واقع شود و جدا از تصمیمات سیاسی، مدیرانی برای اداره آن انتخاب شوند که توانایی انجام کار را داشته باشند.
اداره استانی همچون مرکزی که طی سال های گذشته با انتخاب افرادی که تصدی اداره امور آن را پلکانی برای ارتقای پست و مقام برگزیده بودند، کار افراد مجرب، متخصص و متعهد است که فارغ از کسب پست و مقام بتوانند این استان صنعتی و کارگری را از مشکلاتی که اکنون گریبانگیر آن شده است برهانند و دوباره چرخ صنایع را با دور تند به گردش درآوردند.
اکنون که واپسین روزهای دولت دهم با کندی برای مردم سپری می شود زمزمه هایی برای تصدی پست استانداری مرکزی از گوشه و کنار به گوش می رسد که از آن جمله افراد
شاخص که این روزها نام و نشان آنان در محافل سیاسی استان شنیده می شود می توان به افراد ذیل اشاره کرد؛

سید احمد لطفی نماینده اسبق اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره شرکت فولاد، سید مجید قریشی کارمند نهاد ریاست جمهوری، مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی، بهمن اخوان نماینده اسبق مردم تفرش، فراهان، آشتیان، امیر رضا واعظی آشتیانی
که در رزومه خود عضویت اسبق شورای اسلامی شهر تهران و مدیر عاملی باشگاه استقلال تهران را دارد و محمد حسین فروزان مهر معاون مالی پشتیبانی قوه قضاییه از افراد شاخص مطرح شده در این زمینه می‌باشند.
هر چند هنوز تمامی این حرف ها در حد حرف است و تا این لحظه احزاب استان بصورت علنی از شخص خاصی حمایت جدی نکرده و در حال حاضر در حال بررسی اشخاص است و همچنان گزینه بعدی استاندار مرکزی در ابهام وجود دارد؛ اما امید آن می رود که این بار سکان هدایت استانداری مرکزی فارغ از جبهه های مختلف سیاسی به دست فردی کاردان و انقلابی و از جنس نظام و مردم بیفتد تا شاهد رفع مشکلات کنونی و یا به حداقل رساندن این معضلات باشیم.

328052

نظرات شما ( 3 نظر )

ناشناس |
پنج شنبه 8 مهر 140010:52
اینهایی ک یکبار ب مقام و منصبی رسسده بود سابقه خوبی ندارند و اثارش مشخص است بهتر ک ک بگذارند افراد لایق تر ب میدان بیایند
عبدالله مرزابادی |
یکشنبه 10 مرداد 140023:31
سلام اگر زنوکیلی درحد استاندار بود این همه عقب ماندگی عمرانی در استان نداشتیم الان که اقازاده از همه اینها قویتره با این همه مشکلات هیچ کدام کارنامه خوبی ندارند
ناشناس |
یکشنبه 10 مرداد 140018:18
لطفا بزارید خود دولت فرد مناسب را انتخاب خواهد کر ، دخالت در این امور صورت خوشی نداره