ثبت جریمه تردد 44 هزار راننده در تعطیلات اخیر

جانشین پلیس راهور ناجا اظهارداشت: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی، مأموران پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نسبت به ثبت تخلف تردد غیرمجاز رانندگان اقدام می‌کنند.
تصویر ثبت جریمه تردد 44 هزار راننده در تعطیلات اخیر

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال قانون و ثبت جریمه تردد غیرمجاز کرونایی ۴۷۴ هزار راننده خودرو تا این لحظه خبر داد.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که دوربین‌های ترددشمار در استانهای تهران و البرز تا روز گذشته ۲۷ درصد کاهش سفر را ثبت کرده است تصریح کرد: بر همین اساس ۱۶ درصد کاهش تردد در کل جاده های کشور تا روز گذشته نسبت به هفته قبل ثبت شد.

سردار حسینی با بیان این مطلب که تردد به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه را به دنبال دارد از اعمال قانون و جریمه ۴۷۴ هزار خودرو تا این لحظه به علت تردد غیرمجاز « از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

وی گفت: خوشبختانه در همین بازه زمانی تصادفات ۱۹ درصد کاهش داشته است.

سردار حسینی با بیان این مطلب که محدودیت‌ تردد و ممنوعیت‌ سفر تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ادامه داشته و رانندگان متخلف جریمه می‌شوند در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص تدابیر پلیس راهور برای ترافیک احتمالی در موج بازگشت مسافران اعلام کرد: پلیس راهور هیچ برنامه‌ای مبنی بر یک طرفه کردن جاده‌ها در دستور کار نداشته و تردد در جاده ها طبق روال معمول صورت خواهد گرفت.

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت تردد شبانه اظهارداشت: ممنوعیت تردد در معابر، میادین و مقاطع در سطح شهرها فارغ از رنگ بندی‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی کرونایی از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح برقرار بوده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

منبع: فارس

326233