عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

جداسازی برق صنایع از عموم مردم با طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق

زمانی که برق کارخانه‌ها از برق عموم مردم جدا شود، یک تولید پایدار در حوزه برق آن‌ها به وجود می‌آید و نتیجه آن تولید پایدار در محصول خواهد بود که برای ما بسیار حائز اهمیت است. این طرح نقطه عطفی در صنعت برق است.
تصویر جداسازی برق صنایع از عموم مردم با طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق اظهار داشت: در این طرح به دنبال این هستیم که برق صنایع از برق عموم مردم جدا شود و خود صنایع در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند، تولید کنند و استفاده نمایند.

بیگی نژاد در ادامه تصریح کرد: زمانی که برق کارخانه‌ها از برق عموم مردم جدا شود، یک تولید پایدار در حوزه برق آن‌ها به وجود می‌آید و نتیجه آن تولید پایدار در محصول خواهد بود که برای ما بسیار حائز اهمیت است. این طرح نقطه عطفی در صنعت برق است که در حال حاضر در حال کار کردن روی این طرح هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: قرار است که این طرح یک پیوست نیز پیدا کند و آن سرمایه‌گذاری در حوزه گاز است که امیدواریم بتوانیم این پیوست‌ را برای آن ایجاد کنیم. اگر این اتفاق بیفتد گاز پایدار برای تولید برق در اختیار صنایع قرار داده می‌شود که در نتیجه برق پایداری داشته باشند و بتوانند محصول پایداری را تولید کنند.

326023