حمایت قهرمان ووشوی جهان از مردم خوزستان

دارنده مدال طلای رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹، از هدف خود برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی پیش رو خبر داد.
تصویر حمایت قهرمان ووشوی جهان از مردم خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، علی خورشیدی درباره کسب مدال طلای نخستین دوره مسابقات ساندای آزاد کشوری (WWF) توضیح داد: مسابقات این دوره واقعا سطح بسیار بالایی داست و نحوه برگزاری هم که واقعا عالی بود. یک جای بکر و طبیعت که واقعا در سطح حرفه‌ای و جهانی بود.

او درباره سطح ووشوکاران حاضر در این مسابقات نیز گفت: این یک‌ واقعیت است که حریفان قدری داشتیم و واقعا مسابقات در کلاس A جهانی بود. خدا را شکر می‌کنم که من هم در این دوره عملکرد خوبی داشته و به عنوان قهرمانی وزن منفی ۸۰ کیلوگرم رسیدم.

دارنده مدال طلای ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ شانگهای، راجع به برنامه‌های خود برای آینده نیز گفت: مسابقات پیش روی ما بازی‌های آسیایی است و تمرکز من هم روی این‌ موضوع است تا کسب سهمیه کرده و به مدال برسم. لیگ هم پیش رو است که امیدوارم به خوبی برگزار شود.

او در پاسخ به این سوال، با توجه به اهداف فدراسیون آیا این رقابت‌ها ‌می‌تواند مانع حضور ووشوکاران در MMA شود؟ توضیح داد: این مسابقات حرکت خوبی است و چرا که نه، اما امیدوارم حمایت‌های مالی بیشتر و بهتر شوند چون در آن صورت ورزشکاران به جای MMA همینجا شرکت می‌کنند.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: این مسابقات به پایان رسید و حرف دیگری نیست، اما من امیدوارم وضعیت هموطنان خوزستانی ما هم هر چه سریع‌تر به شرایط مطلوب برسد و این مشکل آب برطرف شود، چون آن‌ها در وضعیت سختی به سر می‌برند.

منبع: ایسنا

325668