نماز عید قربان در تهران به دلیل وضعیت کرونایی برگزار نمی‌شود

سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه نماز عید قربان در شهرهای زرد و آبی بدون مانع و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، ادامه داد: در شهر تهران به دلیل اینکه نماز جمعه برگزار نمی‌شود نماز عید قربان نیز اقامه نخواهد شد.
تصویر نماز عید قربان در تهران به دلیل وضعیت کرونایی برگزار نمی‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام «علی نوری» با اشاره به برگزاری نماز عید قربان بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امسال، نماز عید قربان بر اساس ابلاغیه برگزاری نماز‌های جمعه در همه شهر‌ها برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بیان کرد: در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی نماز عید قربان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز با جمعیت محدود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نماز عید قربان در شهرهای زرد و آبی بدون مانع و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد ادامه داد: در شهر تهران به دلیل اینکه نماز جمعه برگزار نمی‌شود نماز عید قربان نیز اقامه نخواهد شد.

نوری با بیان اینکه در شهر تهران مردم می‌توانند نماز عید قربان را در مساجد اقامه کنند گفت: در شهرستان‌های استان تهران نماز عید سعید قربان در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

325617