به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا در ایام قرنطینه ابلاغی:

ازدحام مسافران در مترو

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات رسانی در تمامی ایستگاه‌های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه به جز چهارشنبه ۳۰ تیرماه مصادف با روز عید سعید قربان و جمعه یک مرداد ماه ۱۴۰۰ با ظرفیت کامل انجام خواهد شد.
تصویر ازدحام مسافران در مترو

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید رستمی با اشاره به اینکه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی 6 روزه متاسفانه امروز گویا از سوی بسیاری از شرکت‌های خصوصی اصناف و … رعایت نشد، اظهار کرد: امروز شاهد ازدحام مسافری در ایستگاه‌ها بودیم به همین دلیل به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران جدول زمانبندی حرکت قطارها را همانند روزهای عادی اجرا کردیم و حرکت‌های تندرو نیز دایر شد.

وی تصریح کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌های قرنطینه و تعطیلی اعلامی ما را بر آن داشت تا شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به جز روزهای چهارشنبه 30تیرماه و جمعه یکم مردادماه 1400 همانند روزهای عادی سرویس دهی کند.

رستمی با بیان اینکه در برنامه روزهای تعطیل ظرفیت جابجایی مسافران 15 درصد کاهش می یابد، گفت: در خط پنج نیز قطارهای تندرو به دلیل کاهش مسافری به صورت عادی حرکت می‌کند که این موضوع باعث ازدحام مسافری شد اما در همان ساعت اولیه جدول زمانبندی و ازدحام مسافران علیرغم تعطیلی شهر تغییر کرده و با سرویس دهی همانند روزهای عادی، سعی کردیم ازدحام مسافری را کاهش دهیم.

325585