فکری:

استقلال شرایط خوبی دارد/ امیدوارم بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم

سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید استقلال از شرایط خوبی برخوردار است.
تصویر استقلال شرایط خوبی دارد/ امیدوارم بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود فکری در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی داریم و می‌دانم استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم در این بازی بازیکنان ما با توجه به انگیزه‌هایی که دارند، تلاش کنند و به حریف موقعیت ندهند تا بتوانیم با تلاش بچه‌ها از این بازی امتیاز بگیریم. استقلال بازیکنان توانمندی دارد اما امیدوارم ما بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. امتیاز گرفتن در این بازی می‌تواند ما را به بقا در لیگ امیدوارتر کند.

او ادامه داد: من هر کجا که کار کردم، بازیکنانی که شاگرد من بودند و زمانی مقابل تیم من بازی کردند، با تمام وجودشان بازی کردند و این را به بازیکنانم می‌گویم که تهمتی زده نشود. با توجه به اینکه ما در نیم فصل گذشته در استقلال بودیم. خوشحال می‌شوم بازیکنانم را دوباره در استقلال ببینم. جدا از نتایجی که پیش می‌آید، تازه کردن دیدار یک اتفاق خوب است. امیدوارم یک بازی بدون حاشیه‌ای شاهد باشیم و یک بازی فنی و اخلاقی خوبی را ببینیم.

فکری در خصوص پیروزی استقلال در داربی ۹۶ پایتخت گفت: استقلال از اینکه داربی را برده است، من به عنوان یک استقلالی خوشحال هستم. اگر استقلال داربی را می‌باخت شاید این تیم دچار حواشی می‌شد و این تیم بعد از پیروزی در این بازی، خود را برای این بازی آماده کردند. ما تیمی نیستیم که خودمان را با استقلال مقایسه کنیم.

او در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین دیروز (یک‌شنبه) گفت: این‌ها درون خانوادگی است و مشکل خاصی نیست.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: بعد از اینکه من در نفت مسجد سلیمان حضور پیدا کردم، از ۳ بازی، ۷ امتیاز گرفتیم و از تیم‌های پایین جدولی فاصله گرفتیم اما با توجه به فاصله‌هایی که در بازی‌ها پیش آمد، به ضرر ما تمام شد. تیمی که مشکلات مالی قابل توجهی دارد، اگر بخواهد بین بازی‌هایش فاصله بیفتد، دچار مشکلاتی می‌شود. این اتفاقات باعث کاهش انگیزه تیم می‌شود و این مساله باعث شد ما در بازی‌های بعدی امتیاز لازم را نگیریم اما امیدوارم در بازی‌های باقی مانده بتوانیم امتیازات لازم را به دست آوریم.

325347