از طریق ویدئو کنفرانس انجام گرفت؛

بهره‌برداری از 66 هزار هکتار طرح‌های آبی و خاکی کشور

با حضور معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی 66 هزار هکتار از طرح‌های آب و خاک کشور به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان کامیاران به بهره‌برداری رسید.

تصویر بهره‌برداری از 66 هزار هکتار طرح‌های آبی و خاکی کشور

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، با حضور علی مراد اکبری؛ معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و نیز بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان بیش از 66 هزار هکتار از طرح‌های آب و خاک کشور امروز به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان کامیاران به بهره‌برداری رسید.

مرادنیا؛ استاندار کردستان در این برنامه با اشاره به تاثیرگذاری این طرح در تحول بخش کشاورزی کشور، اظهار داشت: در این طرح بیش از 25 هزار هکتار از اراضی غربی و شمال غرب کشور به شبکه فرعی آبیاری و... مجهز شدند.

مرادنیا ادامه داد: همچنین در این طرح 41 هزار هکتار از اراضی دیگر کشاورزی در استان‌های دیگر کشور به طرح سامانه نوین آبیاری و... مجهز شدند.

در ادامه این برنامه، محمدفرید سپری؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه بیشترین اراضی که امروز شاهد بهره‌برداری از آن بودیم متعلق به کردستان می‌باشد و به همین منظور افتتاح طرح‌های کشاورزی کشور با محوریت این استان برگزار گردید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 16 هزار هکتار از اراضی کشاورزی به بهره‌برداری رسیده متعلق به کردستان می‌باشد که این طرح‌ها زمینه اشتغال برای 13 هزار نفر را در استان مهیا خواهد کرد.

سیدعثمان محمودی ـ استان کردستان

325178