اسکات کانگر، شهردار جکسون در ایالت تنسی، بیت کوین را به این شهر می آورد

اسکات کانگر شهردار ۳۷ ساله شهر جکسون در ایالت تنسی، روز جمعه در توییتر خود از تحولاتی که در ماموریت فعلی خود برای ایجاد جکسون به یک شهر دوست دار بیت کوین ایجاد خواهد کرد، نوشت.

تصویر اسکات کانگر، شهردار جکسون در ایالت تنسی، بیت کوین را به این شهر می آورد

به گزارش سایت خبری پرسون، کانگر گفت که یک کارگروه بلاکچین تشکیل داده است تا در مورد پذیرش پرداخت مالیات بوسیله بیت کوین و اجازه دادن به کارمندان این شهر برای سرمایه گذاری در بیت کوین بحث کنند.

این شهردار که دو سال پیش به جوان ترین شهردار منتخب در تاریخ جکسون تبدیل شد، همچنین گفت که بیت کوین می تواند مشکل نرخ تورم فزاینده آمریکا را حل کند.

کانگر در توئیتر خود نوشت: “چرا تورم را قبول می کنیم؟ چرا ما از دولت فدرال خود مطالبه بیشتری نداریم؟ ۶/۳٪ در ۲ سال و ۱۷۲/۸٪ در طول زندگی من. هر ساله دلار ما ارزش کمتری پیدا می کند. بازگشتی وجود ندارد. فقط ۱ راه حل برای این مشکل وجود دارد .. #بیت_کوین.”

مدتی است که کانگر در حوزه بیت کوین حضور دارد. وی برای نشان دادن پیش بینی خود مبنی بر افزایش بیت کوین به ۱۰۰،۰۰۰ دلار، چشم های لیزری را به عکس پروفایل خود اضافه کرد. و در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین)، او توییت کرد که با شهردار میامی، فرانسیس سوارز دیدار کرده است تا درباره نحوه ادغام رمزارزها در اقتصاد جکسون صحبت کند.

کانگر به Blockworks گفت که شهردار سوارز او را به استفاده از بیت کوین در شهرها علاقه مند کرده است. وی گفت: “وقتی فهمیدم که قیمت الوار به دلار در مقایسه با قیمت آن به ساتوشی (کوچک ترین واحد یک بیت کوین) چقدر تفاوت دارد، تصمیم به استفاده از بیت کوین در جکسون گرفتم. او نتیجه گرفت که چوب اگر با بیت کوین خریداری شود ارزان تر خواهد بود.”

کانگر همچنین به Blockworks گفت که امیدوار است جکسون در آینده به مرکزی برای عملیات استخراج رمزارزها تبدیل شود. با توجه به پیشنهاد فرانسیس سوارز به ماینر های چینی تبعیدی برای پناهنده شدن در میامی و اختصاص بخشی از انرژی هسته ای این شهر برای استخراج، کانگر هم برای این عملیات ترغیب شده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: decrypt

325024