مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان عنوان کرد؛

حضور600 نفر از فعالان عرصه تولید در دوره‌های آموزشی جهت ایجاد امنیت در محیط کار

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه به طور جدی پیگیر فراهم کردن محیط کاری امن با کمترین معضلات اجتماعی هستیم، گفت: در سال گذشته موفق به برگزاری دوره های آموزشی پیشگیرانه برای بیش از 600 نفر از فعالان این عرصه شدیم.
تصویر حضور600 نفر از فعالان عرصه تولید در دوره‌های آموزشی جهت ایجاد امنیت در محیط کار

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، عباس علیزاده در نشست شورای اجتماعی وخانواده استان گفت: با توجه به طرح کاج (طرح پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولید) با هدف آگاه سازی جامعه هدف و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و نیروی انتظامی استان؛ تحقق اهداف این طرح یکی از برنامه های اصلی ما در بخش امور اجتماعی است.

علیزاده با اشاره به تحقیق پژوهشی طرح کاج که با همکاری معاونت امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موسسه ملی تحقیقات سلامت بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام شد، گفت: استان گیلان با 18 کارگاه و 379 نفر در این تحقیق شرکت کرد.

علیزاده گفت: ازآنجایی که سلامت جسم و روان فعالان عرصه کار و تولید ارتباط مستقیم با افزایش کارایی و بهره وری در تولید دارد به طور جدی پیگیر فراهم کردن محیط کاری امن با کمترین معضلات اجتماعی هستیم.

وی اضافه کرد: به این منظور در سال گذشته به رغم مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا با رعایت پرتکل ها موفق به برگزاری دوره های آموزشی پیشگیرانه برای بیش از 600 نفر از فعالان این عرصه شدیم.

علیزاده با اشاره به دیگر فعالیت های پیشگیرانه نظیر برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی گفت: برگزاری 62 رویداد ورزشی متنوع در استان و همچنین اعزام 31 تیم شامل آقایان و بانوان در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور از اهم این فعالیت ها است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در بخش فرهنگی نیز از برگزاری بیش از 40 مسابقه نظیر مسابقات کتاب خوانی، برپایی نمایشگاه، جشنواره فرهنگی ورزشی و... خبر داد.

منبع: روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان

324888