هشدار / رگبار و رعد و برق در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
تصویر هشدار / رگبار و رعد و برق در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات به‌ویژه در روز پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت) همراه با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقتی گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا(۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و در روز جمعه (۲۳ اردیبهشت) در اکثر نواحی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید رگبار و رعد وبرق ودرمناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

با توجه به گردوغبار انتقالی از غرب کشور امروز افزایش گردوغبار کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

امروز روند افزایش نسبی دما و از پنجشنبه شب تا شنبه کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد از گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۲ اردیبهشت) کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۳ اردیبهشت) قسمتی ابری و از بعد از ظهر ابری و گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

396844