در آذربایجان غربی محقق می شود؛

ثبت‌نام متولدین ۱۳۴۰ و پیش از آن برای دریافت واکسن

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: متولدین سال ۱۳۴۰ و پیش از آن که طبق اعلام وزارت بهداشت، در نوبت دریافت واکسن قرار دارند، برای دریافت واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.
تصویر ثبت‌نام متولدین ۱۳۴۰ و پیش از آن برای دریافت واکسن

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد آقازاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به تامین واکسن کووید ۱۹ برای گروههای هدف واکسیناسیون بر اساس سند ملی واکسیناسیون و بر اساس اولویت گروه های سنی و باز گشایی سامانه ثبت نام salamat.gov.ir، متولدان تا سال ۱۳۴۰ می توانند در روزهای آتی واکسن دریافت کنند.

وی اضافه کرد: برای رضایت خاطر و جلوگیری از اتلاف وقت گروه های سنی تعیین شده و تسهیل فرآیند ایمن سازی، واکسیناسیون متولدان تا سال ۱۳۴۰ تنها بر اساس ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و تعیین پایگاه واکسیناسیون و نوبت دهی الکترونیک ارسالی به تلفن همراه شهروند، با تعیین روز و ساعت تزریق واکسن انجام خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: شهروندان از مراجعه حضوری به پایگاههای واکسیناسیون بدون ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir خودداری کنند؛ براساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تزریق واکسن بدون ثبت نام اولیه و نوبت دهی الکترونیک مقدور نخواهد بود.

آقازاده گفت: اختلال سامانه برای ارسال پیامک نوبت دهی نیز رفع شده و با توجه به افزایش ظرفیت پایگاه های واکسیناسیون، هم استانی های ثبت نام شده به سرعت جهت دریافت واکسن سازماندهی شده و پیامک دریافت خواهند کرد.

تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند.

منبع:ایرنا

324365