امام جمعه مهریز عنوان کرد؛

شورای نگهبان، صیانت کننده از اسلامیت و نظامیت جمهوری اسلامی

امام جمعه مهریز گفت: شورای نگهبان وظیفه صیانت از اسلامیت و نظامیت جمهوری اسلامی را برعهده دارد
تصویر شورای نگهبان، صیانت کننده از اسلامیت و نظامیت جمهوری اسلامی

به گزاش پرسون از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌ الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز با تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان گفت: این نهاد مقدس مانع خارج شدن کشور از خط دین و قانون اساسی و منحرف شدن نظام اسلامی بوده و به همین علت پیوسته مورد تهاجم و سمپاشی دشمنان قرار دارد.

امام جمعه مهریز افزود: به فرموده مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) ضامن اسلامی ماندن و اسلامی بودن کشور و نبض نظام جمهوری اسلامی است.

محی الدینی تصریح کرد: در سال های اخیر هرکجا شورای نگهبان از افراد طرفداری کرده، مورد تعریف و تمجید آنان قرار گرفته و هر کجا در مقابل دست اندازی‌هایشان ایستاده، شروع به تاختن به این نهاد انقلابی کردند.

وی با اشاره به این نکته که بعضی افراد به علت تأیید نشدن از سوی شورای نگهبان، صلاحیت این شورا را زیر سوال میبرند ابراز داشت: این در حالی است که همین افراد در سال‌های گذشته که مورد تأیید واقع شده بودند، به گونه ای دیگر رفتار میکردند پس این افراد امروز هم حق ندارند به این نهاد که نبض نظام جمهوری اسلامی است، خرده بگیرند.

محی الدینی شورای نگهبان را فیلتری برای کسب منصب‌های مختلف در نظام اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: در همه کشورها این شورا تحت عنوان‌های مختلف برای حفظ امنیت و ثبات کشورها وجود دارد که وظیفه صیانت از اسلامیت و نظامیت جمهوری اسلامی را برعهده دارد هر چند قبول داریم که انتقادها و ضعف‌هایی وجود دارد اما اصل و ماهیت شورای نگهبان نباید زیر سوال برود.

امام جمعه مهریز در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیرخم اظهار داشت: از عید قربان تا عید غدیر به عید ولایت معروف است و باید خودمان را با ولایت در این روزها منطبق کرده و شادمانی کنیم.

محی الدینی تأکید کرد: این اعیاد به شیعیان درس تکلیف محوری می دهد و راه و روش زندگی را مشخص می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دروغ پردازی‌های مقامات آمریکایی یادآور شد: سیاستمداران آمریکایی و اروپایی نشست‌هایی دروغین برگزار کردند که این اقدامات اینها باید تلنگری برای مسئولان باشد و بدانند که نباید به اینها اعتماد داشت و به آنها خوش بین بود.

محی الدینی به فعالیت کروهک منافقین با همدستی برخی کشورهای اروپایی به خصوص آمریکا اشاره کرد و به تشریح برخی جنایات آنها به خصوص به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر در ایران پرداخت.

وی تصریح کرد: برخی از مسئولان در کشور خود را به خواب خرگوشی زده اند که اکنون دیگر زمان بیدار شدن است.

امام جمعه مهریز حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و تصمیم درست در قبال توطئه‌‍ های روانی، تبلیغاتی، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن را جزو وظایف مهم رییس‌جمهور برشمرد و از رئیس جمهور منتخب درخواست کرد کابینه ای کاربلد، فساد ستیز، کارآمد، جوان گرا و دشمن ستیز تشکیل دهد.

انتهای پیام/

چاوشیان_استان یزد

324344