سیستان و بلوچستان در قعر جدول تعداد و شاخص تخت بیمارستانی +ویدیو

در این گزارش با سرزدن به بیمارستان‌ها و در گفت‌وگو با مدیران دانشگاه‌ علوم پزشکی وضعیت وخیم بیمارستان‌ها و تخت‌های آن‌ها را روایت کردیم تا ببنیم آیا به قول رییس جمهور شاخص تخت بیمارستانی این استان متناسب با نرم کشوری است؟
تصویر سیستان و بلوچستان در قعر جدول تعداد و شاخص تخت بیمارستانی +ویدیو

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، رئیس جمهور دیروز در جلسه هیئت دولت گفت که درباره سیستان وبلوچستان سیاه‌نمایی می‌شود و شاخص تخت بیمارستانی این استان متناسب و حتی بالاتر از میانگین رسمی کشوری است.

سیستان و بلوچستان به گواه همه آمارهای رسمی در قعر جدول تعداد بیمارستان و شاخص تخت بیمارستانی در کشور است. دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که گسترده تحت پوشش آن کل محدوده بلوچستان است، اعلام کرده؛ با بیش‌از یک میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت تحت پوشش، شاخص تخت بیمارستانی‌اش 0.6 به ازای هزار نفر است درحالی شاخص متوسط و نرم کشوری 1.7 به ازای هر هزار نفر است.

در این گزارش با سرزدن به بیمارستان‌ها و در گفت‌وگو با مدیران دانشگاه‌ علوم پزشکی وضعیت وخیم بیمارستان‌ها و تخت‌های آن‌ها را روایت کردیم تا ببینیم آیا به قول رییس جمهور شاخص تخت بیمارستانی این استان متناسب با نرم کشوری است؟

324328