نقدعلی:

عدم دخالت مجلس در انتصاب مدیران دولت مردمی/ دست رئیسی باز است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نمایندگان در عزل و نصب مدیران دخالت نخواهند کرد، گفت: رئیس‌ دولت سیزدهم باید با دست باز مدیران خود را انتخاب کند تا بتواند پاسخگوی عملکرد آنها باشد.
تصویر عدم دخالت مجلس در انتصاب مدیران دولت مردمی/ دست رئیسی باز است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه مجلس در عزل و نصب مدیران دولت مردمی ورود نخواهد کرد، گفت: رئیس جمهور منتخب باید بتواند با دست باز از افراد متخصص، کارآمد و متعهد استفاده کند تا در آینده نیز پاسخگوی عملکرد این افراد باشد.

وی افزود: ورود و یا دخالت نمایندگان مجلس در انتخاب وزرای کابینه سیزدهم و یا مدیران کار پسندیده‌ای نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: راه اندازی سامانه مردم یار موجب شده فضا برای انتخاب مدیران و مسئولان دولت سیزدهم باز باشد و این پیام را به مردم می‌دهد که فضای بسته و سهم خواهانه قبلی برای انتخاب وزرا و مسئولان وجود ندارد.

نقدعلی با بیان اینکه سامانه مردم یار نیز باید جدی گرفته شود، افزود: در صورتی این سامانه را قبول داریم که به نظرات مردم توجه شود و مدیرانی از جنس مردم از طریق این سامانه انتخاب شوند.

وی در خصوص رایزنی رئیس جمهور منتخب با اصلاح‌طلبان، گفت: برخی جریانات سیاسی امتحان خود را پس داده‌اند و کارنامه خوبی ندارند. این جریانات همیشه سهم‌طلبی می‌کنند و قطعاً رئیس‌جمهور منتخب مخالف هر گونه سهم خواهی در کابینه سیزدهم است.

منبع : مهر

324066