توقف فعالیت یک صرافی رمزارزی دیگر!

اپلیکیشن پرداخت اجتماعی نیجریه، باندل (Bundle)، تعطیلی خدمات صرافی رمزارز خود را به عنوان بخشی از یک بازسازی استراتژیک برای تمرکز بر راه‌حل‌های پرداخت کش‌لینک (Cashlink)، یک روش پرداخت مختص به خود، اعلام کرده است. این تصمیم توسط سهام‌داران این شرکت و در بحبوحه رشد مشاهده‌شده وب3 و جامعه بلاکچین اتخاذ شد.
تصویر توقف فعالیت یک صرافی رمزارزی دیگر!

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیانیه‌ای که در ۲۰ ژوئیه منتشر شد، باندل تأیید کرد که کاربران دیگر نمی‌توانند در این پلتفرم ثبت‌نام کنند، به کیف پول خود واریز داشته باشند، به استثنای تتر، معامله انجام دهند، و در نهایت، اگر نایرا نیجریه یا سایر ارزهای فیات‌ را در باندل نداشته باشند، کاربران نمی‌توانند با استفاده از کش‌لینک برداشت کنند.

این شرکت مهلتی را برای کاربران برای برداشت دارایی‌های خود در نظر گرفته است و 12 سپتامبر 2023 را به عنوان آخرین تاریخ برای برداشت تعیین کرده است. باندل مراحل خاصی را برای کاربران نیجریه، غنا، کنیا و سایر کشورهای فرانسوی زبان برای برداشت موفقیت‌آمیز دارایی‌های خود مشخص کرده است. کاربران در این مکان‌ها می‌توانند وجوه خود را از باندل به هر صرافی دیگری منتقل کنند. کاربران نیجریه‌ای این امکان را دارند که با استفاده از کش‌لینک، نایرا برداشت کنند یا از طریق P2P Express، یک روش پرداخت سریع، وجه را به حساب‌های بانکی خود منتقل کنند.

حرکت باندل به دنبال روندی است که شرکت‌های رمزارزی با تغییرات و چالش‌هایی در بازار نیجریه مواجه هستند. در ماه آوریل، یکی دیگر از شرکت‌های پرداخت رمزارزی نیجریه، LazerPay، فعالیت خود را متوقف کرد و مالکیت معنوی خود را برای فروش قرار داد.

منبع: رمزارز نیوز

504236